مشخصات کلیدی اسمارت‌فون ریلمی GT Neo 4 اعلام شد

اسمارت‌فون ردمی K60 با شماره مدل 23013RK75C اخیرا از سوی آژانس رگولاتوری 3C چین مورد تائید قرار گرفته است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این دستگاه تا ژانویه سال 2023 در بازار چین معرفی خواهد شد. بر اساس اطلاعات پیش‌تر فاش شده توسط یک افشاگر قابل اعتماد با شناسه Digital Chat Station، کمپانی ریلمی در تدارک عرضه اسمارت‌فونی با نام احتمالی ریلمی GT Neo 4 جهت رقابت با ردمی K60 است. این افشاگر با انتشار یک پست جدید در شبکه اجتماعی Weibo برخی ویژگی‌های کلیدی اسمارت‌فون نسل آینده سری Neo GT را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

این افشاگر مشخصات کلیدی یک اسمارت‌فون جدید را در حساب‌کاربری Weibo خود منتشر کرده است. با این‌حال وی به نام ریلمی GT Neo 4 صریحا اشاره نکرده است. از آنجا که مشخصات فاش شده با یکی از فهرست‌های پیش‌تر لو رفته توسط وی مطابقت دارند؛ لذا به‌نظر می‌رسد که وی درباره ریلمی GT Neo 4 صحبت می‌کند.

بر اساس اعلام Digital Chat Station، ریلمی GT Neo 4 مجهز به یک نمایشگر تخت با رزولوشن 1.5K خواهد بود. این نمایشگر به احتمال فراوان از یک پنل اولد استفاده کرده و دارای نرخ نوسازی 144 هرتزی و قابلیت کاهش روشنایی مبتنی بر مدولاسیون پهنای پالس با فرکانس 2160 هرتز خواهد بود. همچنین اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که این دستگاه مجهز به پلتفرم موبایلی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بوده و از فناوری شارژ 100 واتی پشتیبانی خواهد کرد. وی همچنین مدعی شد که این اسمارت‌فون انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری با ظرفیت بیش از 4500 میلی‌آمپرساعت تامین خواهد کرد. سایر مشخصات و بازه زمانی عرضه این محصول کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

از آنجا که مدل رقیب این گوشی یعنی ردمی K60 احتمالا در ژانویه سال آینده عرضه خواهد شد؛ لذا ریلمی GT Neo 4 نیز احتمالا تا پایان ماه دسامبر یا اوایل ژانویه 2023 روانه بازار می‌شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها ردمی K60 مجهز به یک نمایشگر اولد با رزولوشن 2K، تراشه Dimensity 8200 و باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی خواهد بود.

تصویر ریلمی GT Neo 3

نوشته مشخصات کلیدی اسمارت‌فون ریلمی GT Neo 4 اعلام شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.