مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ در بنچمارک GFXBench رویت شد

همان‌گونه که می‌دانید، تا زمان معرفی نوت 8 زمان زیادی باقی نمانده است. امروز مشخصات‌ این گوشی‌ در بنچمارک GFXBench رویت شده است.

براساس این اطلاعات، گلکسی نوت 8 به نمایشگر بی‌کران 6.4 اینچی با رزولوشن 2960 در 1440 مجهز شده است. لازم به ذکر بوده که نسخه‌‌ اگزینوس 8995 این گوشی در بنچمارک مورد بررسی قرار گرفته است. پردازنده این گوشی یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 2.3GHz بوده و به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G71 عرضه خواهد شد.

گلکسی نوت 8

 

نسخه‌ دیگر این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 835 و پردازنده گرافیکی Adreno 540 به بازار عرضه خواهد شد. هر دو نسخه به رم 6 گیگابایتی و حافطه داخلی 64 گیگابایت مجهز خواهند شد. در بخش دوربین در گذشته خبر‌های منتشر شده بود مبنی‌بر این‌که دوربین این گوشی یک دوربین‌ دوگانه است. اما براساس اطلاعات این منبع، این گوشی به یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی ‌8 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

با توجه به مشکلات‌ ایجاد شده در باتری گوشی نوت 7 و ضرردهی عظیم آن، سامسونگ در ساخت گوشی نوت 8 تمام موارد مربوط به ایمنی باتری را به دقت بررسی کرده تا مشکلات سال گذشته برای این گوشی تکرار نشود. با توجه به استقبال بسیار خوب کاربران از گوشی نوت 7 در سال گذشته، این شرکت امیدوار است تا با عرضه گلکسی نوت 8 کاربران خاطرات تلخ مربوط به آن را فراموش کنند.

نوشته مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 در بنچمارک GFXBench رویت شد اولین بار در پدیدار شد.