معرفی بازی‌های واچ‌فیس برای ساعت‌های هوشمند توسط شرکت Facer

watchface معرفی بازی‌های واچ‌فیس برای ساعت‌های هوشمند توسط شرکت Facer

این روزها با شارژ کامل یک ساعت هوشمند می‌توان به مدت یکی دو روز از آن استفاده نمود. البته این مدت زمان برای خیلی‌ها چندان راضی‌کننده نیست، برای اینکه وقتی پای ‌امکانات و قابلیت‌های جذاب دیگری برای این ساعت‌ها به‌میان می‌آید، نگرانی اصلی این است که آیا باتری ساعت جوابگو خواهد بود یا نه. شرکت Facer اخیرا برای ساعت‌های هوشمند Wear OS و Tizen بازی‌های واچ‌فیس معرفی کرده و به نظر می‌رسد که اگر از شارژ باتری ساعت‌تان به شکل بهینه استفاده نمایید، می‌توانید شاهد تجربه بازی کردن بر روی یک ساعت هوشمند باشید.

موضوع خیلی ساده است: واچ‌فیس شما بلافاصله و تنها با یک اشاره انگشت تبدیل به یک بازی می‌شود، بدون آنکه نیازی به اجرای اپلیکیشن دیگری بر روی ساعت باشد. Facer این قابلیت را “ambient gaming” نامیده و از آن به عنوان یک قابلیت نوظهور یاد کرده‌ است. این اتفاق را باید در ادامه بازی‌هایی مانند ChronoSpin دانست که زمانی برای اندروید Wear عرضه شد و شبیه یک واچ‌فیس بود. اما شاید کسانی هم که از Pebble استفاده کرده‌اند با بازی‌های واچ‌فیس آشنایی داشته باشند. با این‌حال، ابتکار Facer سرگرم کننده به‌نظر می‌رسد.

در زمان عرضه این ساعت‌ها، شش بازی واچ‌فیس بر روی آن‌ها وجود خواهد داشت: سه تا از طرف شرکت Facer به نام‌های  World Cup Shootout ،Your Beast Friend و DINO CATCHER و سه تای دیگر نیز از طرف سایر توسعه‌دهندگان با عنوان‌های Rock, Paper and Scissors ،Strawberry و Jump Over.

Facer گفته است که این بازی‌ها می‌توانند از مزیت سنسورهای ساعت‌های هوشمند (سنسور ضربان قلب، چی‌پی‌اس و قدم‌شمار) استفاده کرده و گیم‌پلی آن‌ها با مواردی مانند دمای واقعی شهر کاربر یا ضربان قلب‌ او هماهنگ گردد. اما درباره اینکه این امکان تا چه اندازه بر روی مصرف باتری تاثیر خواهد گذاشت چیزی گفته نشده است.

با این‌حال، اگر شما یک ساعت هوشمند Wear OS یا Tizen دارید و می‌خواهید کمی از باتری ساعت خود را صرف بازی کردن کنید، اپلیکیشن واچ‌فیس Facer را دانلود کرده و بازی‌های جدید واچ‌فیس را تجربه نمایید.

watchface-450x253 معرفی بازی‌های واچ‌فیس برای ساعت‌های هوشمند توسط شرکت Facer

نوشته معرفی بازی‌های واچ‌فیس برای ساعت‌های هوشمند توسط شرکت Facer اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.