معرفی بازی My Boo: مراقبت ویژه از حیوان خانگی

اگر به حیوانات خانگی علاقه دارید و نمی‌توانید یکی از آن‌ها را داشته باشید به دنیای مجازی پناه ببرید. در این مقاله قصد داریم یکی از جدیدترین شبیه‌سازهای مراقبت از حیوانات خانگی به نام My Boo را برای شما معرفی کنیم.

My Boo عنوان بازی محبوبی است که در عین سرگرم‌کننده بودن از حجم پایینی برخوردار است. بازی پو، یک بازی شبیه‌سازی مراقبت از حیوان خانگی بوده که در آن شما دارای یک حیوان خانگی بامزه هستید که باید مراقب آن باشید این حیوان خانگی شما Boo نام دارد که حیوانی بازیگوش، پرخور، پرانرژی و ترحم‌انگیز بوده و همواره برای شما چالش‌انگیز است.

در این بازی Boo گرسنه می‌شود، شما باید به او غذا بدهید،خود را کثیف می‌کند باید او را تمیز کنید، مریض می‌شود باید او را درمان کنید. می‌توانید با او بازی کنید با او گل‌ها را آب بدهید و هر آنچه که از یک حیوان خانگی هوشمند انتظار می‌رود. بازی Boo بسیار سرگرم‌کننده بوده به‌ نحوی‌ که پتانسیل آن را دارد که مخاطب را ساعت‌های متوالی مشغول او کند تا پول به دست آورد و به Boo رسیدگی کند. بازی My Boo به طرفداران بازی‌های فانتزی پیشنهاد می‌شود.

در حدود بیش از 200 هزار بار این بازی دانلود شده و به دلیل کم حجم و رایگان بودن آن طرفداران بی‌شماری پیدا نموده است. همه‌چیز در این بازی با پول‌هایی صورت می‌گیرد که در حین بازی با بو به دست می‌آورید. بو را به حمام ببرید و تمیز کنید و سپس سکه بگیرید.

پرورش بو تنها به خانه ماندن محدود نمی‌شود. به حیاط بروید و در محوطه بازی با دیگر بوها آشنا شوید. حال به توضیح کلی در مورد بازی بو و قابلیت‌های آن می‌پردازیم. به‌محض وارد شدن به بازی شما باید به بو رسیدگی کنید. همان‌طور که در تصویر می‌بینید در قسمت پایین صفحه 4 آیتم وجود دارد.

اولین قسمت با توجه به نامش موارد مربوط به حیوان خانگی شما بوده و شامل بخش‌های خانگی مانند حمام، آشپزخانه، اتاق‌خواب، اتاق بازی و درمانگاه می‌شود. با توجه به نیازهای بو، به وی غذا بدهید، او را بخوابانید، بگذارید بازی کند و در صورت مریض شدنش به بو دارو بدهید.

قسمت دوم مربوط به مد و جلوه‌های زیبایی بو است. خود این قسمت به دو بخش لباس و دکوراسیون تقسیم می‌شود. در اولین آیتم می‌توانید لباس‌های مختلفی را برای بو انتخاب کنید. قادر به گذاشتن کلاه، مو، دست، پا بوده و حتی می‌توانید رنگ حیوان خانگی خود را تعیین کنید. انتخاب‌های موجود در این قسمت تنوع بسیاری داشته و می‌توانید بو را همان‌طوری که در ذهنتان هست، بسازید. اما این بخش تنها به ساخت بو محدود نمی‌شود. خانه بو و دکوراسیون اتاق‌های وی دومین قسمت است.

این آیتم یکی از متنوع‌ترین قسمت‌هایی بوده که تابه‌حال در یک بازی شبیه‌ساز مراقبت از حیوان خانگی وجود داشته است. برای نمونه اتاق‌خواب بو می‌تواند حوله، قاب عکس، آینه، نقاشی و کتابخانه کوچک داشته باشد. تنها برای یک بخش کوچک یعنی اتاق‌خواب بالغ‌بر 5 آیتم انتخابی وجود دارد.

بازی My Boo

و اما بخش سوم و جالب این بازی، Minigames است. اگر از مراقبت بو خسته شده‌اید، نگران نباشید و از بازی خارج نشوید به قسمت مینی گیم رفته و ده‌ها بازی جذاب و خوش‌ساخت که بو شخصیت اول آن است را انجام دهید.

در قسمت بعدی به بو اجازه بدهید به جامعه بقیه حیوانات خانگی برود و دوست پیدا کند. در میان حیاط بدود و در زیر درختان خود سکه و غذا جمع کند. با این بازی می‌توانید ساعت‌ها سرگرم شوید و احساس خستگی نکنید. سطح بو را بالا ببرید و آیتم‌های جدیدتر بازکنید و از زندگی در کنار حیوان خانگی خود لذت ببرید.

نکته جالبی که سازنده بازی در مورد مینی گیم‌ها به آن اشاره دارد این است که به جنبه‌های آموزشی در این مینی گیم‌ها توجه ویژه‌ای شده است؛ برای مثال می‌توان به آموزش شمارش اعداد و تقویت حافظه اشاره کرد که برای کودکان بسیار مناسب است. بنابراین والدین عزیز می‌توانند با استفاده از این بازی و در کنار تفریح برخی مفاهیم پایه را به فرزندان خود آموزش دهند.

بازی My Boo

اگر در خانه خود یک کودک بالای 3 سال داشته و نمی‌دانید که چگونه او را سرگرم کنید پیشنهاد ما بازی بو است. هم کودک خود را سرگرم کنید و هم بگذارید تا با اعمال مراقبت بر روی حیوان خانگی‌اش به افزایش توانایی مغز خود بپردازد. این بازی جذاب و دوست‌داشتنی را می‌توانید از کافه بازار دانلود کنید.

نوشته معرفی بازی My Boo: مراقبت ویژه از حیوان خانگی اولین بار در پدیدار شد.