منتظر معرفی سه آیپد جدید اپل در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۷ باشید

آیپد جدید اپل

براساس گزارشی جدید که توسط آقای Ming-Chi Kuo، تحلیلگر ارشد KGI، منتشر شده باید منتظر معرفی سه آیپد جدید اپل در ماه آوریل باشیم. در این گزارش گفته شده که اپل در حال کار بر روی سه آیپد پرو جدید است که مدل به‌روزرسانی شده آیپد 12.9 اینچی، مدل 10.5 اینچی با حاشیه نمایشگر باریک و یک مدل ارزان‌تر 9.7 اینچی را شامل می‌شود. قدرت دو مدل اول را چیپ‌ست A10X و نمونه 9.7 اینچی را نمونه بهبود یافته پردازنده A9 تامین می‌کند.

آقای Kuo معتقد است که مدل 9.7 اینچی، 60 درصد فروش آیپدهای اپل در سال 2017 را تشکیل خواهد داد. باوجود کاهش 10 درصدی فروش تبلت‌ها به‌صورت سالانه، Kuo فکر می‌کند آیپدهای جدید با قیمت‌گذاری بهتر باعث افزایش فروش و درآمد این شرکت می‌شوند. در این گزارش همانند قبل اشاره‌ای به آیپد مینی نشده و هنوز آینده کوچک‌ترین تبلت اپل مشخص نیست. آیپد مینی از سال 2015 به‌روزرسانی نشده و نمونه حاضر نسبت به آخرین تولیدات اپل از تکنولوژی دو نسل قبل بهره می‌برند.

نظر شما در رابطه با این محصولات چیست؟! آیا در بازار گجت‌های هوشمند که تبلت‌ها نقش کمرنگ‌تری را ایفا می‌کنند، خرید یک تبلت با سیستم عامل iOS منطقی به‌نظر می‌رسد؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته منتظر معرفی سه آیپد جدید اپل در سه‌ماهه دوم سال 2017 باشید اولین بار در پدیدار شد.