موتورولا ریزر ۲ نسبت به نسل قبلی مشخصات بهتری خواهد داشت

گوشی تاشو موتورولا ریزر جدید با وجود داشتن چیپست میان‌رده، باتری کوچک و دوربین ناامیدکننده، دستگاه بسیار گران‌قیمتی است. البته به نظر می‌رسد که خرید آن توسط مشتریان، بیشتر به خاطر نوستالژی ریزر قدیمی باشد؛ چیزی که گلکسی زد فلیپ با وجود ارزان‌تر بودن و داشتن مشخصات بالاتر (به جز سایز نمایشگر خارجی) نسبت به ریزر جدید، فاقد آن است.

اما در چند ماه آینده همه چیز ممکن است به نفع موتورولا تغییر کند. گفته می‌شود که این شرکت هم‌اکنون مشغول کار روی مدل بعدی ریزر است و امروز برخی از مشخصات آن فاش شده است.

طبق افشاگری جدید، موتورولا ریزر 2 مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 765 با قابلیت 5G خواهد بود. همانطور که می‌دانید ریزر اصلی فاقد فناوری 5G است. همچنین باتری گوشی به ۲۸۴۵ میلی‌آمپرساعت افزایش خواهد یافت که همچنان ظرفیت پایینی محسوب می‌شود.

براساس اطلاعات جدید، ریزر 2 با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معرفی خواهد شد و دوربین اصلی آن نیز به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی ISOCELL Bright GM1 سامسونگ ارتقا خواهد یافت. رزولوشن دوربین سلفی هم قرار است به ۲۰ مگاپیکسل افزایش یابد.

ریزر 2 همچنین سیستم‌عامل اندروید 10 را روی خود اجرا خواهد کرد که این موضوع با توجه به عرضه احتمالی اندروید 11 چند هفته زودتر از معرفی آن، شاید خبر خوبی برای مشتریان نباشد. البته می‌توانیم امیدوار باشیم که ما تا ماه مه سال آینده منتظر دریافت جدیدترین نسخه اندروید نمانیم. ریزر بعدی برای عرضه در بازارهای چین و آمریکای شمالی در حال توسعه است و هنوز معلوم نیست که در سایر مناطق هم عرضه خواهد شد یا نه.

نوشته موتورولا ریزر 2 نسبت به نسل قبلی مشخصات بهتری خواهد داشت اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.