موتورولا موتو ۱S معرفی شد؛ یک کپی از موتو G6 با رابط کاربری ZUI

Motorolas-New-Wordmark-2 موتورولا موتو 1S معرفی شد؛ یک کپی از موتو G6 با رابط کاربری ZUI

موتورولا به تازگی یک هندست جدید را با نام موتو ۱S معرفی کرده است که می‌توان آن را یک همزاد برای موتو G6 در چین دانست. این اسمارت‌فون از تمام جهات با موتو G6 یکسان بوده اما به جای استفاده از اندروید استوک از رابط کاربری انحصاری لنوو یا ZUI استفاده می‌کند، هم‌چنین موتو ۱S از اندروید ۸ بهره می‌گیرد. به نظر می‌رسد این مدل تنها مخصوص بازار چین بوده و در سایر نقاط دنیا همان موتو G6 به فروش خواهد رسید.

moto1s موتورولا موتو 1S معرفی شد؛ یک کپی از موتو G6 با رابط کاربری ZUI

این اسمارت‌فون از نمایشگری ۵.۷ اینچی استفاده می‌کند که وضوح آن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل بوده و نسبت تصویر در آن ۱۸ به ۹ خواهد بود. در قلب این هندست می‌توانیم چیپست اسنپدارگون ۴۵۰ را مشاهده کنیم که از ۸ هسته ۱.۸ گیگاهرتزی تشکیل شده است و از رابط گرافیکی آدرنو ۵۰۶ استفاده می‌کند. این چیپست توسط ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

moto1s-2 موتورولا موتو 1S معرفی شد؛ یک کپی از موتو G6 با رابط کاربری ZUI

در بخش تصویربرداری این اسمارت‌فون می‌توانیم یک دوربین دوگانه ۱۲ + ۵ مگاپیکسلی را مشاهده کنیم و در بخش سلفی نیز از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است. تولید نیروی مورد نیاز برای این مجموعه سخت افزاری را یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بر عهده دارد و استفاده از روکش P2i از این هندست در برابر بارش باران و یا اسپری آب محافظت می‌کند.

موتو ۱S امروز در چین به صورت رسمی معرفی شده است و کاربران می‌توانند با قیمت حدودی ۲۳۳ دلار آن را خریداری کنند.

نوشته موتورولا موتو ۱S معرفی شد؛ یک کپی از موتو G6 با رابط کاربری ZUI اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.