موتورولا موتو X4 رسما معرفی شد؛ بهره‌مندی از دوربین دوگانه در کنار مقاومت در برابر آب

احتمالا می‌دانید که چندی پیش گزارشاتی درباره همکاری گوگل و موتورولا برای تولید یک اسمارت‌فون مجهز به اندروید وان منتشر شده بود و بالاخره امروز کمپانی سازنده رسما از این دستگاه رونمایی نمود. این تلفن هوشمند موتو X4 نام گرفته و اولین اسمارت‌فون مجهز به اندروید وان است که در بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد.

این محصول از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p بهره می‌برد و همچنین کمپانی سازنده، پردازنده اسنپدارگون 630 را به‌عنوان مغز متفکر این اسمارت‌فون درنظر گرفته و باید افزود که دستگاه مورد بحث، دارای 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. ضمنا انرژی مورد نیاز موتو X4 را یک باتری 3,000 میلی‌آمپری تامین خواهد کرد و این دستگاه با برچسب قیمت 399 دلاری روانه بازار می‌شود.

موتو X4

در پنل پشتی موتو X4 یک دوربین دوگانه با دقت 12 و 8 مگاپیکسل قرار دارد درحالی‌که برای دوربین سلفی این تلفن هوشمند موتورولا پا را فراتر نهاده و از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده کرده است. همچنین این مدل توانسته گواهی مقاومت در برابر آب IP68 را کسب کند. این اسمارت‌فون از سیستم‌عامل اندروید نوقا نسخه 7.1 بهره می‌برد و گفته می‌شود که به‌روزرسانی اندروید اوریو تا پایان سال جاری برای این محصول ارایه خواهد شد و در سال 2018 نیز موتو X4، جز اولین هندست‌هایی است که آپدیت اندروید P برای آن منتشر می‌شود.

در پایان لازم به ذکر است که گوگل پیشنهاد ویژه‌ای را برای دارندگان گوشی نکسوس آماده کرده که می‌توانند تنها با پرداخت 165 دلار اسمارت‌فون خود را با گوشی جدید موتورولا تعویض نمایند. علاقمندان می‌توانند این گوشی را در دو رنگ مشکی تیره و آبی خریداری کنند.

نوشته موتورولا موتو X4 رسما معرفی شد؛ بهره‌مندی از دوربین دوگانه در کنار مقاومت در برابر آب اولین بار در پدیدار شد.