موجودی گوشی هواوی آنر V10 در همان دقایق ابتدایی به پایان رسید

به‌تازگی خبری درباره استقبال خوب کاربران چینی از گوشی هواوی آنر V10 پیش از آغاز فروش آن منتشر کردیم. این استقبال گرم هنگام شروع فروش این دستگاه نیز انجام شده و موجودی این هندست در همان دقایق ابتدایی به پایان رسید.

مطابق اعلامیه‌ای که کمپانی سازنده در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر کرده، تمام موجودی هواوی آنر V10 در همان دقایق ابتدایی به فروش رفت. البته فاز دوم فروش این دستگاه نیز برای روز 12 دسامبر تنظیم شده و با توجه به آمارها انتظار می‌رود که همانند فاز اول فروش آنر V10، تمام موجودی‌های آن در همان دقایق ابتدایی به پایان برسد.

آنر V10

آنر تصمیم گرفته که پرچم‌دار خود را در سه نسخه متفاوت عرضه کند. نسخه اول با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی 410 دلار قیمت دارد. نسخه دوم با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی 450 دلار قیمت دارد و بالاخره قوی‌ترین مدل با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی معادل 529 دلار خواهد داشت.

آنر در فاز دوم فروش هواوی آنر V10، پنچ دستبند هوشمند هواوی آنر باند A2 به خریداران پرچم‌دارش اهدا می‌کند تا به این ترتیب انگیزه کافی را در بین کاربران ایجاد کرده باشد. برای شرکت در این قرعه‌کشی، خریداران باید یک اسکرین‌شات از خرید خود را به اشتراک بگذارند. فروش این هندست در حال حاضر محدود به چین است اما طی رویداد اخیر این کمپانی در لندن و معرفی جهانی آنر V10، جزئیاتی درباره عرضه این اسمارت‌فون در دیگر بازارها منتشر شد.

نوشته موجودی گوشی هواوی آنر V10 در همان دقایق ابتدایی به پایان رسید اولین بار در پدیدار شد.