موجودی گوشی nubia Z17 در ۵۱ ثانیه به طور کامل فروخته شد!

nubia Z17

ظاهرا پرچمدار جدید کمپانی ZTE، به نام nubia Z17 توجه تعداد زیادی از خریداران موبایل را به خود جذب کرده و این شرکت توانسته تمام نسخه‌های تولید شده از این گوشی را در 51 ثانیه به فروش برساند و این رکورد خیره کننده، آنجایی جالب‌تر می‌شود که بدانید این تلفن‌هوشمند اخیرا و در روز جمعه گذشته معرفی شده بود.

کمپانی ZTE، با فروش 10,000 واحد از گوشی nubia Z17 توانسته آماری فوق‌العاده را در تاریخ شرکت خود به ثبت برساند. گوشی‌های فروخته شده همگی به صورت آنلاین و توسط وبسایت خرده‌فروشی آنلاین JD.com در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. این اسمارت‌فون با بهره‌گیری از 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای مدل اصلی و همچنین 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای حافظه داخلی برای مدل دوم، امکانات سخت‌افزاری بسیار مناسبی در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

البته اگر به 6 گیگابایت حافظه رم هم راضی نباشید، مدل ویژه‌ دیگری نیز وجود دارد که 8 گیگابایت حافظه رم و همان 128 حافظه داخلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شرکت سازنده برای مدل اصلی این دستگاه قیمت 411 دلار، مدل دوم 500 دلار و برای نسخه ویژه این اسمارت‌فون نیز قیمتی معادل 588 دلار در نظر گرفته است. کمپانی ZTE، به صورت رسمی اعلام کرده که موعد بعدی برای فروش  nubia Z17 حدود یک هفته دیگر یعنی 12 ژوئن خواهد بود که این تاریخ با زمان معرفی Honor 9 که یک پرچمدار جدید از شرکت هوآوی یکسان است. باید منتظر بمانیم تا ببینیم کدام یک از این اسمارت‌فون‌ها در نبرد پیش‌رو موفق خواهند شد.

نوشته موجودی گوشی nubia Z17 در 51 ثانیه به طور کامل فروخته شد! اولین بار در پدیدار شد.