میزو M6 Note در راه است؛ اسمارت‌فونی مجهز به دوربین دوگانه و چهار فلاش LED

کمپانی چینی میزو که در طی چند سال اخیر توانسته رشد خیره‌کننده‌ای را در بازار گوشی‌های هوشمند تجربه کند، قصد دارد تا در 23 اگوست (یکم شهریور) از نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود به نام M6 Note پرده بردارد. این مراسم در روز کنفرانس Unpacked سامسونگ برای رونمایی از گلکسی نوت 8 برگزار خواهد شد.

در خصوص مشخصات این گوشی جدید باید گفت که میزو M6 Note همانند بسیاری از پرچمدارانی که این روزها معرفی می‌شوند، از سیستم دوربین دوگانه در بدنه پشتی خود بهره خواهد برد و باتوجه به تصاویری که امروز از این گوشی به بیرون درز کرده است، این دو سنسور به صورت عمودی در کنار هم جای خواهند گرفت.

اما ویژگی متمایزکننده این اسمارت‌فون، چهار فلاش LED آن است که در قسمت بالایی دوربین تعبیه شده‌اند که تا به امروز در کمتر گوشی هوشمندی نظیر آن دیده شده است. باتری این گوشی نیز در تصویر قابل رویت است، اما ظرفیت درج شده بر روی آن مشخص نیست. با این حال، برخی منابع خبری ادعا کرده‌اند که میزو در این گوشی همانند M5 Note از باتری 4000 میلی‌آمپری استفاده خواهد کرد.

میزو M6 Note

هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص سایر مشخصه‌های فنی این گوشی به بیرون درز نکرده، از این‌رو باید منتظر ماند و دید که در طی 11 روز باقی مانده تا مراسم رونمایی، چه اطلاعاتی در رابطه با این اسمارت‌فون منتشر خواهد شد.

نوشته میزو M6 Note در راه است؛ اسمارت‌فونی مجهز به دوربین دوگانه و چهار فلاش LED اولین بار در پدیدار شد.