نحوه گرفتن اسکرین شات با ال‌جی G6

نحوه گرفتن اسکرین شات با ال‌جی G6

ال‌جی G6 اولین دستگاه در نوع خود محسوب می‌شود که با نمایشگر کامل و تقریبا بدون حاشیه معرفی شده و صفحه نمایش اغلب دستگاه را در بر می‌گیرد. برای رسیدن به این هدف باید دکمه‌ها از جلوی دستگاه به پشت آن انتقال یابند و شاید چنین امری باعث سردرگمی کاربران برای دسترسی به بعضی میانبرهای ساده همانند نحوه گرفتن اسکرین شات از دستگاهشان شود. در زیر به نحوه گرفتن اسکرین شات در ال‌جی G6 می‌پردازیم.

روش 1

فشار دادن و نگه داشتن همزمان دکمه پاور/اثر انگشت در پشت دستگاه و دکمه کاهش صدا برای یک لحظه، گرفتن اسکرین شات را در پی دارد. با انجام چنین کاری می‌بیند که نمایشگر شما فلاش زده و تصویر ذخیره می‌شود. در ال‌جی G6 برای ما راحت‌تر بود که با دو دست چنین اقدامی را انجام دهیم، درحالی‌که در بسیاری از گوشی‌های هوشمند چنین عملی با یک دست به‌راحتی صورت می‌پذیرد.

روش ۲

موقعی که نوار اعلانات خود را به سمت پایین می‌کشید، آیکون Capture+ را لمس کنید تا علاوه بر گرفتن اسکرین شات، بتوانید تغییراتی را نیز در آن اعمال کنید. شما می‌توانید به آن فلش یا نوشته اضافه کنید که از روش اول سریع‌تر است.

ثبت اسکرین شات یک روش عالی و ساده برای اشتراک‌گذاری مطالبی بوده که شما در حال تماشای آن در اینترنت هستید و شما هم‌اکنون با نحوه گرفتن آن در ال‌جی G6 آشنا شدید.

نوشته نحوه گرفتن اسکرین شات با ال‌جی G6 اولین بار در پدیدار شد.