نخستین تصاویر رسمی نوکیا G21 در فضای وب منتشر شد

اوایل هفته جاری، اسمارت‌فون معرفی نشده نوکیا G21 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد. اکنون یک خبرچین مشهور با نام رولاند کوانت مجموعه‌ای از رندرهای مربوط به این گجت را در توئیتر به اشتراک گذاشته است. با توجه به این تصاویر به‌نظر می‌رسد که هندست جدید نوکیا در مدل‌های رنگی قهوه‌ای تیره، سبز تیره و سبز روشن به بازار عرضه خواهد شد.

نوکیا G21 از نمایشگری با ناچ قطره‌ای شکل در قسمت جلویی و پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی میزبانی می‌کند. این‌بار ماژول دوربین جزیره‌ای برخلاف مدل‌های نسل قبلی فاقد ظاهر دایروی‌شکل بوده و در عوض از طراحی مرسوم‌‌تر مستطیلی‌شکل استفاده می‌کند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس خواهد بود؛ در حالی‌که سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با ماژول‌های کمکی بر روی پنل پشتی دستگاه تعبیه خواهند شد. جزئیات مربوط به دوربین‌های جانبی کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

اطلاعات فهرست گیک‌بنچ نشان‌ می‌دهند که توان پردازشی نوکیا G21 از طریق تراشه Unisoc T606 همراه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی تامین می‌شود. همچنین این اسمارت‌فون احتمالا مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، جک صوتی هدفون و درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی خواهد بود.

رندرهای مربوط به نوکیا G21 که توسط رولاند کوانت به اشتراک گذاشته شده است

نوشته نخستین تصاویر رسمی نوکیا G21 در فضای وب منتشر شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.