نخستین تیزر مربوط به سری ردمی نوت ۱۲ منتشر شد

فرآیند توسعه سری ردمی نوت 12 در حال پیشرفت بوده و ظاهرا مراحل نهایی خود را پشت سر می‌گذارد. معرفی این خانواده در 3 ماهه دوم سال 2022 سناریویی محتمل به‌شمار رفته و این رویداد ابتدا بر بازار چین متمرکز خواهد بود. انتشار یک پوستر تبلیغاتی توسط شیائومی پیرامون معرفی ردمی نوت 12 نشان‌دهنده این واقعیت است که سری مذکور در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه خواهد شد.

این پوستر توسط لو ویبینگ؛ مدیرعامل برند ردمی منتشر شد و پیام ضمیمه شده به آن نیز نشان می‌دهد که اسمارت‌فون ردمی نوت 10 پرو که یک سال قبل عرضه شد؛ به‌زودی آپدیت خواهد شد. وی همچنین یادآور شد که کمپانی از سال گذشته اقدام به عرضه 2 نسل مختلف از سری ردمی نوت به‌صورت سالیانه نموده است. یکی از این دستگاه‌ها بر ارائه عملکردی فوق‌العاده متمرکز بوده و دیگری بر خلق یک تجربه همه‌جانبه تمرکز دارد.

در حال حاضر هیچ‌گونه جزئیاتی پیرامون این محصولات جدید ارائه نشده است. اکنون کمپانی ترجیح می‌دهد که حس کنجکاوی کاربران را برانگیخته کرده و در همین راستا کمپین تبلیغاتی ویژه سری ردمی نوت 12 را به‌وضوح سرعت بخشیده است. ظاهرا به‌زودی شاهد انتشار موجی از تیزرهای جدید از جانب کمپانی چینی خواهیم بود. این تیزرها جزئیات مربوط به هندست‌های آینده سری ردمی نوت را فاش می‌کنند. در عین‌حال اکنون می‌دانیم که شیائومی ضمن معرفی مدل استاندارد ردمی نوت 12 از اسمارت‌فون‌های ردمی نوت 12 پرو و ردمی نوت 12 پرو پلاس نیز رونمایی خواهد کرد.

ردمی نوت 12 در راه است: نخستین تیزر از این خانواده منتشر شد

به لطف اظهارات یکی از آژانس‌های صدور تائیدیه در کشور چین اکنون می‌دانیم که هر 2 اسمارت‌فون مجهز به نمایشگرهای 6.6 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهند بود. ردمی نوت 12 پرو دارای یک باتری 4890 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود؛ در حالی‌که مدل پرو پلاس از باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهد کرد. ظرفیت پایین‌تر باتری در ردمی نوت 12 پرو پلاس با وجود فناوری شارژ سریع 120 یا 150 واتی جبران می‌شود.

هر 2 اسمارت‌فون از تراشه‌های ساخت شرکت مدیاتک با اسامی Dimensity 8100، Dimensity 8000 و Dimensity 1300 بهره‌برداری خواهند کرد. پلتفرم نرم‌افزاری مورد استفاده نیز شامل سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 خواهد بود. علیرغم این واقعیت که به‌تدریج تعداد بیش‌تری از اسمارت‌فون‌های ارزان‌قیمت با حافظه فلش 128 گیگابایتی روانه بازار می‌شوند؛ اما تعداد دستگاه‌های موجود در بازار با حافظه داخلی 512 گیگابایتی، حتی در میان پرچم‌داران نیز کماکان بسیار محدود است. شیائومی قصد دارد این وضعیت را تغییر دهد.

بر اساس اعلام منبع خبری، غول فناوری چینی در صدد عرضه مدل‌های بیش‌تری از برند ردمی با 512 گیگابایت حافظه داخلی فلش است. البته این میزان حافظه داخلی در پیکره‌بندی پایه قابل دسترس نیست. به‌عنوان مثال ورژن برتر اسمارت‌فون ردمی K50 پرو با 512 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود. بعلاوه شیائومی در صدد عرضه مدل‌های میان‌رده با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه فلش است. هندست‌های سری ردمی نوت 12 نیز احتمالا با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد.

در حال حاضر پیرامون هندست‌های سری ردمی نوت 12 هیچ‌گونه جزئیات دیگری در دست نیست. با این‌حال افزایش ظرفیت حافظه فلش کاملا منطقی است؛ خصوصا اینکه اکنون تعداد بیش‌تری از اسمارت‌فون‌ها بدون درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی روانه بازار می‌شوند.

نوشته نخستین تیزر مربوط به سری ردمی نوت 12 منتشر شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.