نخستین مرجع آنلاین حقوق و دستمزد ایران رونمایی شد

iran-salary-7 نخستین مرجع آنلاین حقوق و دستمزد ایران رونمایی شد

یکی از دغدغه‌های امروزه بسیاری از جوانان و افراد جویای شغل مسائل مربوط به حقوق و دستمزد است که بسیاری از آن‌ها از رقم مورد انتظار و واقعی بازار خبر ندارند و در مقابل کارفرمایان هم به دلیل عدم وجود اطلاعات کافی از بازار، از ارقام مربوط به حقوق مناسب برای متخصصین نا آگاهند که با راه اندازی نخستین مرجع آنلاین حقوق و دستمزد ایران بسیاری از این مشکلات حل می‌شود.

به گزارش آی‌تی‌رسان، ایران تلنت که یکی از مراجع مهم شغل‌یابی اینترنتی در ایران محسوب می‌شود، روز گذشته طی یک نشست خبری از جدیدترین محصول خود یعنی IranSalary رونمایی کرد که نخستین مرجع آنلاین حقوق و دستمزد ایران محسوب می‌شود و امکانات بسیار خوبی را در اختیار کارجویان و کارفرامیان قرار می‌دهد.

iran-salary-4 نخستین مرجع آنلاین حقوق و دستمزد ایران رونمایی شد

آسیه حاتمی، مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت ایران تلنت در نشست خبری رونمایی از این محصول گفت: ما ۱۶ سال پیش ایران تلنت را راه اندازی کردیم و تمرکز خود را بر روی استخدام و به کارگیری افراد متخصص گذاشتیم که موفقیت‌هایی نیز در این زمینه داشتیم.

وی در ادامه افزود: یکی از خلاهای موجود در بازار کار عدم وجود اطلاعات کافی از میزان حقوق و دستمزد است که این خلا را با محصول جدید خود برطرف کردیم. ما از ۵ سال گذشته نسبت به جمع آوری اطلاعات پیرامون حقوق و دستمزد اقشار مختلف جامعه اقدام کردیم و آخرین آمارگیری نیز در بهمن ماه سال گذشته انجام شد که چیزی بالغ بر ۱۳۰ هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند.

iran-salary-3-450x338 نخستین مرجع آنلاین حقوق و دستمزد ایران رونمایی شد  iran-salary-6-450x338 نخستین مرجع آنلاین حقوق و دستمزد ایران رونمایی شد  iran-salary-450x338 نخستین مرجع آنلاین حقوق و دستمزد ایران رونمایی شد

آسیه حاتمی در ادامه افزود: این نظرسنجی اطلاعات خوبی را در اختیار ما گذاشت و توانستیم تحلیل‌های جالبی از این آمار را به کارفرمایان و کارجویان ارایه دهیم. به طور مثال رسما در قانون تفاوتی بین کارگر زن و مرد وجود ندارد ولی عملا چیزی که در بازار کار وجود دارد، خلاف این موضوع بوده و دریافتی زنان از مردان کمتر است.

iran-salary-2 نخستین مرجع آنلاین حقوق و دستمزد ایران رونمایی شد

مدیرعامل ایران تلنت در ادامه گفت: همچنین ما متوجه شدیم دریافتی افراد شاغل در بوشهر چیزی در حدود ۴۳ درصد بیشتر از تهرانی‌هاست و آمار و ارقام این چنینی که همگی از داده‌های به دست آمده از بازار در اختیار ما قرار گرفت. ما در  IranSalary؛ نخستین مرجع آنلاین حقوق و دستمزد ایران اطلاعات کاملی از رده‌های شغلی مختلف با جزییات متنوع را جمع آوری کردیم و همه اهالی بازار کار می‌توانند اطلاعات واقعی و دقیقی را از این بازار در اختیار داشته باشند.

لازم به ذکر است با توجه به شروع به کار این سامانه، تمامی افرادی که از امروز تا ۱۰ روز آینده اقدام به ثبت نام و خرید اشتراک نمایند، از ۸۰ درصد تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد.

نوشته نخستین مرجع آنلاین حقوق و دستمزد ایران رونمایی شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.