نسخه ارزان قیمت مک‌بوک پرو با ۳۲ گیگابایت رم در راه است

نسخه ارزان قیمت مک‌بوک پرو با ۳۲ گیگابایت رم در راه است

مک‌بوک‌ پرو جدید اپل که به تازگی معرفی شد، اصلا ارزان نیست! اگر شما در کشوری مانند آمریکا زندگی می‌کنید، مطمئنا به دنبال دیوایسی با قیمت ارزان‌تر می‌گردید. اما خبر خوب این است که اگر می‌توانید تا سال ۲۰۱۷ صبر کنید، مطمئنا خواهید توانست تا یک مک‌بوک پرو ارزان‌تر را خریداری کنید.

بر اساس گزارش تحلیلگر معروف آقای Ming-Chi Kuo از موسسه KGI Securities، او پیش‌بینی می‌کند که مسئولان اپل، موضوع ارزان‌تر کردن یا ارائه یک مکبوک پرو با قیمتی کمتر را در سر دارند.

او در گزارش خود به این موضوع نیز اشاره کرده است که احتمالا پردازنده این محصول، Canonlake اینتل خواهد بود که به همین دلیل، طراحان قادر خواهند بود تا از رم ۳۲ گیگابایتی برای آن استفاده کنند. آقای فیل شیلر اعلام کرده بود که به دلیل افزایش مصرف باتری، رم مکبوک‌های فعلی از ۱۶ گیگابایت تجاوز نخواهد کرد! اما آقای Kuo اعلام کرده که به دلیل استفاده از پردازنده Canonlake و کاهش ۱۵ تا ۲۵ درصدی مصرف باتری، می‌توان از رم ۳۲ گیگابایتی در این محصول بهره برد.

متأسفانه اگر می‌خواهید برای مک‌بوک‌های اشاره شده صبر کنید، باید تا نیمه دوم سال ۲۰۱۷ و کنفرانس مربوط به مک‌بوک‌های اپل منتظر بمانید.

نوشته نسخه ارزان قیمت مک‌بوک پرو با ۳۲ گیگابایت رم در راه است اولین بار در پدیدار شد.