نسخه قرمز رنگ گوشی گلکسی S8 سامسونگ رسما روانه بازار شد

همان‌طور که می‌دانید، ماه نوامبر همیشه به‌عنوان پایان بخش فصل پاییز شناخته می‌شود و کمپانی سامسونگ نیز از همین ایده الهام گرفته و پرچمدار سری S خود یعنی گوشی گلکسی S8 را در رنگ جدیدی روانه ویترین فروشگاه‌ها کرده است.

سامسونگ این رنگ جدید را قرمز برگندی (نام منطقه‌ای مشهور در شرق کشور فرانسه) نام‌گذاری کرده و البته این رنگ در حال حاضر فقط در کشور کره‌ جنوبی در اختیار خریداران قرار دارد.

گوشی گلکسی S8 گوشی گلکسی S8

سازنده برای معرفی نسخه قرمز رنگ گوشی گلکسی S8 تیزر تبلیغاتی زیبایی نیز تدارک دیده که در کانال یوتیوب این شرکت منتشر شده و زیبایی‌های نسخه جدید این اسمارت‌فون را به نمایش می‌گذارد. به منظور یادآوردی باید اشاره کرد که این گوشی هوشمند از وجود یک پردازنده قدرتمند اگزینوس 8895 در کنار چهار گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. همچنین این پرچم‌دار 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و سامسونگ در پنل پشتی از یک سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده نموده است.

علاوه‌بر نسخه جدید قرمز رنگ، این دستگاه در شش رنگ دیگر به نام‌های رز صورتی، نقره‌ای قطبی، آبی مرجانی، ارکیده خاکستری و مشکی نیمه شب نیز که در زمان پرده‌برداری معرفی شده بودند، قابل خریداری است.

نوشته نسخه قرمز رنگ گوشی گلکسی S8 سامسونگ رسما روانه بازار شد اولین بار در پدیدار شد.