نسخه محدود وان‌پلاس ۵ +JCC به‌زودی در پاریس رونمایی خواهد شد

نسخه محدود وان‌پلاس 5 که توسط یک طراح مد با نام جین چارلز کستل باجک طراحی شده قرار است 22 سپتامبر در طی یک رویداد پاپ آپ در بوتیک کولت در پاریس معرفی شود.

طراحی این هندست با نام کَلکشن شناخته می‌شود. با این‌که نام کامل آن در واقع نسخه محدود وان پلاس 5 +JCC است. در این هندست شاهد دکمه پاور آبی رنگ، دکمه قطع صدای زرد رنگ و دکمه صدای قرمز رنگ هستیم.

به‌علاوه در قسمت پشت دستگاه نیز از طرح دست نوشته استفاده شده است. دیگر رویدادهای پاپ آپ مرتبط به این هندست در اروپا، در هفته‌های آینده برگزار خواهد شد.

نسخه محدود وان‌پلاس 5 +JCC در اروپا از دوم اکتبر و تنها از طریق وب‌سایت OnePlus.net به‌فروش خواهد رفت. این هندست که با قیمت 559 یورو یا 670 دلار عرضه خواهد شد، مجهز به اسنپدراگون 835، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی است. در واقع ویژگی‌های این اسمارت‌فون مشابه با وان‌پلاس 5 است.

غیر از این نسخه محدود، وان‌پلاس کالاهای دیگری چون تی‌شرت، کلاه، ساک دستی و جلد چرمی را که همگی طراحی جین چارلز هستند عرضه خواهد کرد.

کارل پی از موسسان وان‌پلاس در رابطه با نوآوری‌های از این دست چنین می‌گوید:

همیشه به دنبال شرکایی هستیم که دارای روح پویا و پر تحرک هستند و هرگز آرام نمی‌گیرند. همکاری با فرد شاخصی چون جین چارلز کستل بجک عالی است. فردی که همیشه در سرش ایده‌های تغییردهنده در صنعت مد دارد.

همان‌طور که پیش از این هم گفتیم، این هندست تنها در اروپا عرضه خواهد شد و محصولات دیگر اما در آمریکا، اروپا، چین و هندوستان نیز قابل دسترس خواهند بود.

نوشته نسخه محدود وان‌پلاس ۵ +JCC به‌زودی در پاریس رونمایی خواهد شد اولین بار در پدیدار شد.