نسخه پایدار اندروید ۱۰ برای اسمارت‌فون‌های وان پلاس ۵ و ۵T عرضه شد

گوشی‌های وان پلاس 5 و 5T در سال 2017 با سیستم‌عامل اندروید 7.1 نوقا معرفی شدند و حالا نسخه پایدار اندروید 10 را دریافت می‌کنند. هرچند خود وان پلاس رسما این موضوع را تایید نکرده، اما خبر آن را کاربری به نام G_Ranjan_lenka_jAWE در فروم شرکت داده است. البته برخی از کاربران فروم گفته‌اند که هنوز آن را دریافت نکرده‌اند؛ بنابراین ممکن است که عرضه به‌روزرسانی جدید در حال‌حاضر محدود باشد.

برخی از قابلیت‌های عمومی اندروید 10، شامل کنترل‌های بیشتر روی داده‌های مکان برای امنیت بهتر و ژست‌های تمام‌صفحه می‌شوند؛ اما سایر قابلیت‌های آپدیت جدید، مخصوص وان پلاس هستند. رابط کاربری کاملا بازطراحی شده و اپلیکیشن Messages اکنون به شما اجازه خواهد داد تا پیام‌های اسپم را با استفاده از یک فیلتر کلیدواژه مسدود کنید. وان پلاس همچنین لرزشیگر دوربین را هم بهبود بخشیده است. ضمنا قابلیتی به نام Game Space معرفی شده که هرچند بخشی از آپدیت جدید است، اما در آینده از طریق پلی استور به‌روزرسانی خواهد شد.

اندروید 10 ممکن است آخرین آپدیت اصلی وان پلاس 5 و 5T باشد، اما خود شرکت هنوز این موضوع را تایید نکرده است. حجم به‌روزرسانی جدید حدود ۲ گیگابایت است، بنابراین اگر قصد دریافت آن را داشتید حتما مطمئن شوید که به شبکه وای‌فای وصل باشید.

نوشته نسخه پایدار اندروید 10 برای اسمارت‌فون‌های وان پلاس 5 و 5T عرضه شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.