نسخه پایدار MIUI 10.3 اندروید ۹ را برای ردمی نوت ۵ پرو و ردمی ۶ پرو به ارمغان آورد

MIUI 10.3 ردمی نوت 5 پرو

ردمی نوت 5 پرو و ردمی 6 پرو شروع به دریافت نسخه پایدار MIUI 10.3 کرده‌اند که این به روزرسانی اندروید 9 را برای این دو گوشی به ارمغان می‌آورد.

این آپدیت همچنین شامل پچ امنیتی ماه مه بوده و قابلیت Dark Mode را در این دو اسمارتفون فعال می‌کند.

چندین کاربر هندی تایید کرده‌اند که این بروزرسانی را برای گوشی‌های ردمی نوت 5 پرو و ردمی 6 پرو دریافت کرده‌اند و حجم این به روزرسانی را 1.6 گیگابایت گزارش کرده‌اند.

این به روزرسانی چند روز بعد از گزارش شیائومی مبنی بر عرضه آپدیت MIUI 10.3.1 برای ردمی نوت 5 در چین منتشر شده است.

در فهرست تغییرات مهم آخرین آپدیت پایدار MIUI برای Redmi Note 5 Pro و Redmi 6 Pro می‌توان به تم تاریک اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد رنگ پس زمینه را از سفید به سیاه تغییر دهند تا در محیط‌های تاریک چشم‌شان کمتر اذیت شود.

ویژگی‌های پیش فرض اندروید 9 و سیستم ناوبری مبتنی بر ژست‌های حرکتی نیز از دیگر قابلیت‌های این آپدیت جدید است. همچنین این به روزرسانی کاربران را قادر می‌سازد از سیستم تشخیص چهره برای رمزگذاری روی اپلیکیشن‌ها استفاده کنند.

اگر هنوز این آپدیت را دریافت نکردید جای نگرانی نیست چرا که به زودی برای تمامی کاربران جهانی ردمی نوت 5 پرو و ردمی 6 پرو عرضه خواهد شد و به صورت خودکار می‌توانید آن را نصب کنید. برای بررسی در دسترس بودن MIUI 10.3 می‌توانید با رفتن به تنظیمات؛ بخش درباره تلفن، گزینه به روزرسانی سیستم را بررسی کنید.

نوشته نسخه پایدار MIUI 10.3 اندروید 9 را برای ردمی نوت 5 پرو و ردمی 6 پرو به ارمغان آورد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.