نسخه ۳۲ گیگابایتی شیائومی می مکس ۲ به‌زودی راهی بازار می‌شود

شیائومی ازطریق پستی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است که نسخه جدیدی از می مکس 2 با حافظه داخلی کم 32 گیگابایتی در هند معرفی خواهد کرد.

این اسمارت‌فون در حال حاضر با نسخه‌های 4 گیگابایت رم در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی و رم 4 گیگابایتی به‌همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خریداران قرار دارد که اکنون نسخه 32 گیگابایتی نیز با رونمایی در هند، به آن‌ها اضافه می‌شود. این دستگاه جدید در تاریخ 20 سپتامبر تا 12 ظهر آشکار خواهد شد و به‌طور انحصاری در Mi Home، Mi.Com و آمازون هند به‌فروش می‌رسد. این نسخه با قیمتی در‌حدود 202 دلار به ویترین فروشگاه‌ها می‌آید. این نرخ ممکن است حداکثر تا 232.5 دلار نیز پیشروی کند.

دستگاه مذکور به‌جز ظرفیت حافظه داخلی جدید، تمام ویژگی‌های نسخه اصلی را حفظ خواهد نمود. صفحه نمایش این محصول هنوز 6.44 اینچی با رزولوشن 1080p باقی مانده است. در قلب می مکس 2 چیپست اسنپدراگون 625، که یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت 2 گیگاهرتز است، قرار دارد. این تلفن همراه دارای اسلاتی دو سیم‌کارته است که یکی از آن‌ها می‌تواند به‌عنوان اسلات کارت MicroSD نیز مورد استفاده قرار بگیرد و حافظه ذخیره‌سازی دستگاه را تا 256 گیگابایت افزایش دهد.
هم‌چنین، شیائومی می مکس 2 در پنل پشتی دارای یک لنز 12 مگاپیکسلی از نوع IMX386 بوده درحالی که در پنل جلویی به سنسور 5 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی مجهز گردیده است. قاب پشتی می مکس 2، یک سنسور تشخیص اثر انگشت را نیز درون خود جای خواهد داد. این محصول به‌وسیله یک باتری غول‌آسای 5300 میلی‌آمپر ساعتی نیرو‌دهی می‌شود ولی ضخامت آن نسبت‌به می مکس که باتری کوچکتری داشت، فقط 0.1 میلی‌متر افزایش یافته است. این اسمارت‌فون همراه‌ با اندروید 7.1.1 نوقا عرضه شده و در رنگ مشکی مات با پوشش مقاوم در برابر جذب اثر انگشت در دسترس خریداران قرار دارد.

نوشته نسخه ۳۲ گیگابایتی شیائومی می مکس ۲ به‌زودی راهی بازار می‌شود اولین بار در پدیدار شد.