نمایشگر سامسونگ گلکسی S22 اولترا با مشکلی عجیب مواجه است

هر ساله شرکت سامسونگ اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار خود را با بهترین نمایشگرهای موبایلی در جهان عرضه می‌کند و مدل‌های امسال نیز از این قاعده مستثنی نیستند. گلکسی S22 اولترا از بهترین پنل نمایشگر اسمارت‌فونی در جهان استفاده می‌کند و حداکثر میزان روشنایی این پنل به 1750 نیت می‌رسد. با این‌حال برخی کاربران گلکسی S22 اولترا با یک مشکل عجیب در نمایشگر هندست خود مواجه هستند.

برخی کاربران ادعا می‌کنند که یک خط پیکسلی به‌صورت افقی بر روی نمایشگر گلکسی S22 اولترا آنها ظاهر شده و از یک سمت تا سمت دیگر پنل امتداد پیدا می‌کند. موضوع جالب‌توجه اینکه در تمامی موارد گزارش شده، این خط تقریبا در یک موقعیت مشخص از صفحه‌نمایش ظاهر می‌شود. این مشکل احتمالا جنبه نرم‌افزاری دارد؛ زیرا به‌نظر می‌رسد که با تغییر حالت نمایش به Vivid همه چیز به حالت عادی بازخواهد گشت.

در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که این مشکل صرفا در نمایشگر دستگاه‌های گلکسی S22 اولترا مجهز به تراشه اگزینوس 2200 به چشم می‌خورد. به عبارت دیگر هیچ‌کدام از دستگاه‌های دچار مشکل از تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 استفاده نمی‌کنند. سامسونگ احتمالا به‌زودی وجود چنین مشکلی را تائید نموده و به منظور اصلاح آن به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را منتشر خواهد کرد. با این‌حال وجود چنین مشکلی مشخصا با توجه به برچسب قیمتی هندست کاملا شرم‌آور به‌نظر می‌رسد.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی S22 اولترا مجهز به یک نمایشگر داینامیک آمولد 2x با اندازه 6.8 اینچ، رزولوشن +QHD، استاندارد +HDR10 و نرخ نوسازی متغیر در محدوده 1 الی 120 هرتزی است. حسگر اثرانگشت اولتراسونیک در زیر نمایشگر و قلم S Pen با زمان تاخیر تنها 2.8 میلی‌ثانیه‌ای سایر ویژگی‌های این اسمارت‌فون را تشکیل می‌دهند.

نوشته نمایشگر سامسونگ گلکسی S22 اولترا با مشکلی عجیب مواجه است اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.