نوجوانان ایالات متحده همچنان آیفون را بر گوشی‌های اندرویدی ترجیح می‌دهند

نوجوانان ایالات متحده همچنان آیفون را بر گوشی‌های اندرویدی ترجیح می‌دهند

موسسه تحقیقاتی Piper Jaffray هر ساله تحقیقات زیادی درباره نوجوانان انجام می‌دهد. اینکار به Piper Jaffray اجازه می‌دهد که روندها را بررسی کرده و بفهمد که نوجوانان پول خود را چگونه خرج می‌کنند و به چه برندهایی علاقه دارند. آخرین تحقیق، ۱۰ هزار نوجوان را شامل می‌شود.

بر اساس آخرین تحقیقات این موسسه، ۷۵ درصد نوجوانان می‌گویند که گوشی بعدی آنها اپل آیفون خواهد بود. تحقیقات اکتبر نشان می‌دهد که این میزان به ۷۹ درصد افزایش یافته است. نسبت نوجوانانی که آیفون دارند از ۶۹ درصد به ۷۴ درصد افزایش یافته است. بنابراین می‌توان نتیجه گرفته که تقریبا ۲۱ درصد نوجوانان در آینده اندروید را انتخاب می‌کنند و ۲۶ درصد نیز در حال حاضر گوشی اندرویدی دارند.

اطلاعات دیگر تحقیق Piper Jaffray پیام‌رسان‌هایی که نوجوانان استفاده می‌کنند را شامل می‌شود. بدون هیچ شکی، اسنپ‌چت در ردیف اول قرار می‌گیرد. این می‌تواند جالب باشد، چون اسنپ‌چت برای عرضه عمومی سهام خود آماده می‌شود. بر اساس این تحقیق، ۳۵ درصد نوجوانان از اسنپ‌چت استفاده می‌کنند. اینستاگرام با ۲۴ درصد و توییتر و فیسبوک با ۱۳ درصد در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

برای این تحقیق از ۱۰ هزار نوجوان سوالاتی پرسیده شده است که متوسط سنی آنها ۱۶ سال است. این نوجوانان همگی در ایالات متحده زندگی می‌کنند و بنابراین این روند با کشورهای دیگر ممکن است متفاوت باشد.

نوشته نوجوانان ایالات متحده همچنان آیفون را بر گوشی‌های اندرویدی ترجیح می‌دهند اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.