نوروز ۹۹ و تورهای خارجی آژانس مقتدرسیر

سفر به کشورهای خارجی و آشنایی با فرهنگ‌ها و آداب و رسوم‌های مختلف و همچنین تست کردن غذاهای سنتی کشورهای گوناگون، همیشه برای تمامی مردم جذاب بوده است. بهترین فرصت‌ها برای سفر، تعطیلات تابستانی و یا تعطیلات رسمی کشور است. در فصل تابستان به دلیل گرمای هوا و یا مقدور نبودن گرفتن مرخصی، سفرکردن کمی دشوار است. اما ایام تعطیلات عید فرصت عالی و بی‌نظیری را برای سفر ایرانیان ایجاد می‌کند. در نوروز ۹۹ نیز مثل هر زمان دیگری، سفرهای خارجی از اصلی‌ترین برنامه‌های آژانس‌ مقتدرسیر است. یکی از پرطرفدارترین مقصدهای گردشگری در این روزها تایلند و باکو هستند. همراه با ما باشید تا شما را با جزئیات بیشتر این مقصدهای گردشگری آشنا کنیم.

تور تایلند نوروز 99؛ گذراندن تعطیلات در طبیعتی هیجان انگیز

تور تایلند نوروز 99 فرصتی عالی برای گذراندن تعطیلات در طبیعتی هیجان‌انگیز است. چرا که در این فصل، باران‌های موسمی تایلند به حداقل میزان خود می‌رسند. همچنین جاذبه‌های گردشگری طبیعی نیز در زیباترین زمان خود هستند. علاوه بر آن، ملایم بودن هوا این امکان را فراهم می‌کند تا بدون دردسر و اذیت شدن از گرمای شدید تایلند، از تمامی امکانات سفر استفاده و از جاذبه‌های گردشگری تایلند بازدید کنید.

تور تایلند گزینه‌های زیادی را برای تفریح در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. این تفریحات می‌توانند شامل تفریحات آبی، گشت شهری و آشنایی با فرهنگ‌ها و سنت‌های بومیان آن، رفتن به مراکز خرید گوناگون و یا بازدید از بناهای مذهبی از جمله معبدهای زیبا با معماری‌های فوق‌العاده باشند. به همین دلیل آژانس مقتدرسیر انتخاب تور نوروزی تایلند را به تمامی افراد با هر سلیقه‌ای پیشنهاد می‌دهد.

معروف ترین جاذبه های گردشگری تایلند

  • معبد گراند پالاس
  • خلیج فانگ نا
  • جزایر سیمیلان
  • بازارهای شناور
  • جزایر فی فی
  • آیوتایا
  • معبد وات آرون
  • پارک ملی تایلند

علاوه بر تمامی این موارد تست کردن غذاهای خیابانی تایلند را حتما پیشنهاد می‌کنیم. آژانس مقتدرسیر نیز با هدف قرار دادن کیفیت بالا در تورهای اجرایی خود در نوروز ۹۹ سعی در کسب رضایت مشتریان خود دارد. این آژانس شهرهای پاتایا، پوکت، ساموئی و بانکوک را به عنوان مقصد تور تایلند انتخاب کرده است. همچنین بسته‌های تور ترکیبی تایلند را نیز برگزار می‌کند. گردشگران می‌توانند با پرداخت هزینه بیشتر نسبت به سایر تورها از شهرهای مختلفی در سفر خود دیدن کنند.

پس فقط کافی است تا تصمیم قطعی خود را بگیرید. تنها کاری که نیاز هست انجام دهید این است که گوشی خود را بردارید و با آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید. مشاوران این آژانس تمامی نکات و گزینه‌های موجود را برای شما عنوان می‌کنند. در نتیجه می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین تور نوروزی تایلند را برای خود رزرو کنید.

تور باکو نوروز 99؛ سفری اقتصادی به یک کشور خارجی

اگر جز دسته‌ای از افراد هستید که بودجه کمی برای سفر خود در نظر گرفته‌اید ولی دوست دارید از یک کشور خارجی دیدن کنید، باکو به عنوان پایتخت کشور آذربایجان بهترین گزینه پیش روی شما در نوروز ۹۹ است. زیرا می‌توانید سفر زمینی به باکو داشته باشید. در نتیجه خرج سفر شما در مقایسه با سفرهای هوایی خیلی کمتر خواهد بود.

آژانس مقتدرسیر هر دو نوع تور زمینی و تور هوایی به باکو را در ایام عید با کیفیت بالا برگزار می‌کند. تورهای نوروزی باکو از ۲۸ام اسفند ماه آغاز می‌شوند و تا ۱۵ام فروردین ماه ادامه دارند. البته ناگفته نماند که در صورت تمایل، می‌توانید سفر باکو را با رزرو تور هوایی و هتل‌های ۵ ستاره بسیار لوکس و مدرن به یک سفر لاکچری تبدیل کنید. ایران ایر و قشم ایر ایرلاین‌هایی هستند که در این تورها حمل و نقل مسافران را از ایران به مقصد باکو و برعکس انجام می‌دهند.

از دیگر دلایلی که تور باکو شدیدا توصیه می‌شود این است که عید نوروز در این کشور، با شکوه بسیار زیادی برگزار می‌شود. به این صورت که گردشگران در خیابان‌ها و کافه‌ها شاهد برنامه‌های زنده رقص و موسیقی خواهند بود. به همین دلیل به جرات می‌توانیم بگوییم که اگر دوست دارید تمامی جنبه‌های یک سفر را از جمله بودجه سفر، تفریحات و گذراندن لحظات بسیار شاد تجربه کنید، هرگز این مقصد گردشگری را از دست ندهید.

پس عجله کنید و قبل از تکمیل ظرفیت‌های تورهای نوروزی باکو با مسئولان آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید. آژانس مقتدرسیر تمامی اقدامات لازم را از جمله رزرو هتل، صدور بلیط رفت و برگشت به صورت زمینی یا هوایی، ترانسفر فرودگاهی در صورت رزرو تور هوایی باکو و اخذ ویزا را عهده‌دار می‌شود. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که چمدان خود را ببندید و خود را آماده سفری به یادماندنی کنید. سپس با کارشناسان ما در مورد روز سفر، هتل انتخابی و پرواز مناسب‌تان صحبت کنید و پس از نهایی شدن موارد تور باکو نوروز 99 خود را خریداری کنید و نوروزی بی‌نظیر را تجربه کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته نوروز 99 و تورهای خارجی آژانس مقتدرسیر اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.