نوکیا ۸ در سایت رسمی این کمپانی رویت شد، احتمال معرفی رسمی تا ساعاتی دیگر!

تاکنون اخبار و تصاویر زیادی از نوکیا 8 منتشر شده و حالا به‌خوبی می‌دانیم که این اسمارت‌فون چه شمایلی خواهد داشت و با چه مشخصاتی عرضه می‌شود، بنابراین تنها کار باقی مانده این است که HMD Global این اسمارت‌فون را به‌صورت رسمی معرفی کند.

امروز وب‌سایت رسمی نوکیای چین تصویری تبلیغاتی از نوکیا 8 را منتشر کرده است، این احتمال می‌رود که تصویر مذکور اشتباها توسط مدیر وب‌سایت منتشر شده باشد چراکه این اسمارت‌فون هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است.

اگر بخواهیم به تاریخی که روی نمایشگر تلفن‌همراه موجود در این تصویر دقت کنیم متوجه می‌شویم که تاریخ 20 جولای را به نمایش می‌گذارد. اسمارت‌فون موجود در این تصویر همان نسخه آبی رنگی است که پیش‌تر در تصاویر درز کرده مشاهده شده که البته پنل جلویی آن کاملا مشکی است.

نوکیا 8 از نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح QHD استفاده می‌کند و از چیپست اسنپدارگون 835 بهره می‌گیرد. دوربین دوگانه قرار گرفته در بخش پشتی نوکیا 8 از دو سنسور 13 مگاپیکسلی تشکیل شده که می‌توانیم برند Zeiss را روی آن مشاهده کنیم. این اسمارت‌فون در دو نسخه با رم‌ 4 یا 6 گیگابایتی عرضه خواهد شد و هدایت این مجموعه سخت‌افزاری را اندروید 7.1.1 نوقا برعهده دارد. احتمال می‌رود این هندست با قیمت 550 تا 600 یورو روانه بازار شود.

نوشته نوکیا 8 در سایت رسمی این کمپانی رویت شد، احتمال معرفی رسمی تا ساعاتی دیگر! اولین بار در پدیدار شد.