نوکیا ۹ PureView با دوربین پنج‌گانه در هفته آخر ژانویه معرفی خواهد شد

Nokia-9-PureView-5-1 نوکیا 9 PureView با دوربین پنج‌گانه در هفته آخر ژانویه معرفی خواهد شد

یکی از گوشی‌های پرچم‌دار که رکورد انتظار برای عرضه آن در تاریخ گوشی‌های هوشمند مثال‌زدنی است هندست Nokia 9 PureView است که هنوز هم رسما عرضه نشده اما باز هم خبر‌های تازه‌ای از آن منتشر شده است. از زمانی که HMD Global تحت نام نوکیا مشغول تولید و ساخت گوشی هوشمند شد، کاربران زیادی هم مشتاقانه منتظر اخباری از گوشی‌های پرچم‌دار با نام این برند نوستالوژیک بودند و به نظر می‌رسد بعد از مدت‌ها انتظار، در ماه آینده رسما نوکیا 9 را معرفی خواهد کرد.

gsmarena_001-15 نوکیا 9 PureView با دوربین پنج‌گانه در هفته آخر ژانویه معرفی خواهد شد

شایعات جدید در این رابطه توسط سایت روسی Nokia Anew منتشر شده است و طبق اغلب مواقع از زبان منابع خارجی ناشناس نقل می‌شوند. در این خبر ادعا شده است کاربران باید منتظر خبر‌های بسیار غافلگیر‌کننده‌ای از مشخصات این هندست باشند و این موارد تنها محدود به دوربین فوق‌العاده جالب و منحصر به فرد آن نخواهد شد.

به علاوه طبق این شایعات، نوکیا 9 در هفته آخر ژانویه 2019 رونمایی خواهد شد. اگر این تاریخ صحت داشته باشد پس شرکت HMD Global یک مراسم مجزا از دو رویداد CES و MWC برای معرفی شایسته این پرچم‌دار جدید نوکیا برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود این گوشی دارای نمایشگر لمسی 5.9 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2960 پیکسل باشد و با چیپست اسنپ‌دراگون 845، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی که با افزودن یک کارت میکرو SD قابل افزایش هست، معرفی گردد.

nokia_9_five_camera_leak_3 نوکیا 9 PureView با دوربین پنج‌گانه در هفته آخر ژانویه معرفی خواهد شد

پنج دوربین به شکل حلقه‌ای بزرگ به همراه یک سنسور عمق هم در پشت و دوربین سلفی نیز با قدرت 12 مگاپیکسل در جلوی آن قرار خواهند داشت. این هندست را یک باتری قدرتمند 4150 میلی‌آمپری پشتیبانی می‌نماید. ولی واقعا بعد از این همه انتظار و در سالی که حتی گوشی‌های شبه‌پرچم‌دار دارای مشخصات مشابهی هستند آیا می‌توان این گوشی را پرچم‌دار شایسته‌ای برای نام نوکیا دانست؟ باید کمی دیگر نیز صبر داشت!

نوشته نوکیا 9 PureView با دوربین پنج‌گانه در هفته آخر ژانویه معرفی خواهد شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.