نوکیا X6 با دوربین دوگانه مجهز به لنز زایس در راه است

به نظر می‌رسد شایعات منتشر شده در مورد گوشی هوشمند نوکیا X که شرکت HMD Global در حال کار بر روی آن است بسیار دقیق بوده، چرا که درست از آب در آمده و این شرکت فنلاندی خود را برای برگزاری مراسم رونمایی باشکوهی برای آن آماده کرده است.

HMD

به گزارش رسانه‌های چینی شرکت HMD قصد دارد تا در روز ۲۷ آوریل یک گوشی هوشمند جدید با برند نوکیا را معرفی نماید و این گوشی به اسم نوکیا X6 نام‌گذاری شده است. اگر هنوز به یاد داشته باشید، درست ده سال پیش بود که شرکت خاطره‌انگیر نوکیا یک گوشی با همین نام یعنی نوکیا X6 را روانه بازار کرد و اکنون بعد از گذشت یک دهه، HMD بار دیگر از استراتژی نوستالژی برای تولید محصولاتش استفاده کرد. این گوشی جدید همان‌طور که از اسمش نیز بر می‌آید یک دستگاه میان‌رده است.

نکته جالب در مورد نوکیا X6 جدید این است که به احتمال زیاد در دو مدل با چیپست‌های متفاوت عرضه خواهد شد. یکی از مدل‌ها دارای پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۳۶ کوالکام و دیگری مجهز به پردازنده P60 مدیاتک خواهد بود. یکی از نقاط قوت این گوشی که برای افزایش فروش آن حساب ویژه باز شده است، استفاده از دوربین دوگانه‌ با لنز‌های ساخت مهندسین زایس (Zeiss) است.

HMD ااا

طبق اطلاعات موجود به نظر می‌رسد که نوکیا X6 دارای صفحه نمایش بزرگ ۵.۸ اینچی با نسبت ابعاد ۹:۱۹ و همچنین ۴ یا ۶ گیگابایت رم خواهد بود. پیش بینی می‌شود نوکیا X6 به عنوان یک محصول برای پر کردن فاصله قیمت بین دو مدل نوکیا ۶ و نوکیا ۷ پلاس تولید شده باشد. در این صورت احتمالا قیمت مدل ۴ گیگابایتی ۲۵۵ دلار و مدل ۶ گیگابایتی ۲۸۵ دلار خواهد بود. البته اگر گوشی نوکیا X6 در خارج از چین عرضه شود به احتمال زیاد بالاتر از قیمت‌های گفته شده به فروش می‌رسد.

نوشته نوکیا X6 با دوربین دوگانه مجهز به لنز زایس در راه است اولین بار در پدیدار شد.