نگاهی به سیف‌مون و آینده آن

حتما تاکنون در دنیای رمز ارزها و کریپتو کارنسی؛ به اصطلاح moon یا مثلا To the Moon زیاد برخورد داشته‌اید. خب معنی خلاصه و مفید این اصطلاح، رشد قیمت آن توکن؛ کوین یا ارز دیجیتال است، به حدی که شما می‌توانید با ثروتش، به ماه رسیده یا با رشد آن خوش بخت شوید!

در مارس سال 2021، سیف‌مون توکنی بود که به بازار عرضه شد. سیف‌مون به طور خلاصه از Safely to the moon می‌آید. این واژه در ابتدا از سوی هواداران بی‌شمار دوج کوین مطرح شد و حال سیف مون نیز به نوعی همین اصطلاح را در بر دارد و می‌خواهد بگوید که با ما به طور ایمن به ماه بروید! خیلی خلاصه یعنی مسیر ما در رشد قیمت بسیار منطقی و درست است.

سیف مون یک توکن در دنیا و بستر Defi بوده و کاملا غیر متمرکز است. سیف مون بر اساس وایت پیپر و گفته‌های منتشر شده توسط تیم توسعه خود؛ تمرکزش را بر روی روش‌های نوین در پرداخت وام قرار داده است. یعنی مسیری که وام گرفتن را از روش سنتی بانک‌داری جدا کند.

تعداد توکن‌ها

سیف مون در ابتدا با حجم 777 تریلیون توکن عرضه شد. عددی که واقعا زیاد به نظر می‌رسد. البته ذکر این موضوع ضروری است که پیش از عرضه اولیه؛ تیم توسعه دهنده حدود 223 تریلیون توکن از سیف مون را به صورت دستی سوزاندند. در واقع تعداد توکن‌های سیف مون برابر با یک کوادریلیون بود! سیف مون در زمان عرضه قیمتی برابر با 0.0000000010 دلار داشت.

کارمزد سیف مون

سیف مون را می‌توان یکی از پیشگامان دریافت کارمزد اضافه از فروشندگان دانست. تیم توسعه این توکن؛ این راهکار را برای حمایت از هولدرهای خود ابداع کردند. آنها اعلام داشتند که فروشنده‌ها؛ در هر بار معامله می‌بایست تا 10 درصد از فروش خود را به عنوان کارمزد به سیف مون برگردانند.

از این 10 درصد کارمزد گرفته شده، 5 درصد میان دارندگان فعلی سیف مون تقسیم شده و 5 درصد دیگر نیز در فضای خاصی که استخر نقدینگی این توکن نام دارد، نگهداری و استفاده می‌شود.

اما یکی از ویژگی‌های جالب سیف مون، سوزاندن دستی توکن‌هاست. برخی از رقبا و یا توکن‌ها در دنیای کریپتو، این روند را به طور اتوماتیک و در زمان‌های مشخصی انجام می‌دهند اما سیف مون توکن سوزی خود را به طور دستی انجام می‌دهد. هم اکنون بیش از 400 تریلیون توکن سیف مون توسط تیم توسعه سیف مون سوزانده شده است.

جالب است بدانید که اگر شما از اولین افراد خریداران سیف مون بودید؛ تنها چندی بعد از معرفی با رشد قیمت این توکن؛ 100 دلار شما به 1.5 میلیون دلار می‌رسید!

برنامه‌های آینده سیف مون

  • انتشار کیف پول رسمی
  • انتشار بازی ویدئویی رسمی و اپلیکیشن ویژه
  • افتتاح یک صرافی رسمی به نام سیف مون

از کجا سیف مون بخریم؟

شما می‌توانید از طریق صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ اقدام به خرید سیف مون بکنید که البته برای کاربران مبتدی چندان راحت نخواهد بود، برای همین شاید بهترین کار، خرید از طریق ریال و صرافی‌های ایرانی باشد.

در داخل کشورمان برخی پلتفرم‌ها اقدام به خرید و فروش سیف مون می‌کنند که البته تعدادشان زیاد نیست. به این نکته هم توجه داشته باشید که فقط در صرافی‌های P2P یا همتا به همتا، به کاربران کیف پول جهت حفظ دارایی و امکان تبادل داده می‌شود، به همین خاطر انتخاب یک صرافی مثل ارزیف برای این کار منطقی است (عضویت در ارزیف)، ضمن اینکه سیف‌مون در این پلتفرم بر روی شبکه بایننس ارایه شده و برای همین هزینه انتقال کم‌تری دارد. شما می‌توانید از طریق این لینک در ارزیف عضو شوید و البته امکانات بهتری را با استفاده از اپلیکیشن اندرویدی‌اش تجربه کنید.

پس اگر علاقه‌مند به سیف مون، شیبا فلوکی، ددی دوج، بیبی دوج، وینک، شیبا اینو، کیشو اینو و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

نوشته نگاهی به سیف‌مون و آینده آن اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.