هدفون بی‌سیم آنر مجیک ایربادز با قابلیت حذف نویز هیبریدی معرفی شد

آنر امروز از هدفون‌ واقعا بی‌سیم مجیک ایربادز رونمایی کرد. این هدفون، شباهتی به فری‌بادز هواوی ندارد و یک محصول کاملا متفاوت است.

مجیک ایربادز، برای بهبود کیفیت صدا از درایو ۱۰ میلی‌متری بهره برده است. این هدفون با بلوتوث 5.0 کار می‌کند و امکان پشتیبانی از پروفایل‌های A2DP 1.3 ،HFP 1.6 و AVRCP 1.5 را دارد. هر کدام از گوشی‌های مجیک ایربادز دارای باتری‌ ۳۷ میلی‌آمپرساعتی هستند و وزن‌شان فقط ۵.۴ گرم است، در حالیکه کیس شارژ آن ۵۱ گرم وزن دارد و مجهز به یک باتری ۴۱۰ میلی‌آمپرساعتی است.

به گفته آنر، باتری‌های هدفون، سه و نیم ساعت پخش بی‌وقفه موزیک را فراهم می‌کنند و این زمان با استفاده از باتری کیس تا ۱۳ ساعت قابل افزایش است. ضمن اینکه باتری کیس با کانکتور USB-C در عرض ۱.۵ ساعت شارژ می‌شود.

هر کدام از گوشی‌های هدفون دارای سه میکرون هستند که می‌توانند در حین تماس، نویز صدا را حذف کنند، اما دارای قابلیت حذف نویز در هنگام گوش دادن به موسیقی نیستند.

مجیک ایربادز همچنین دارای چندین قابلیت هوشمند مانند جفت کردن سریع و آنی با دستگاه‌هایی مجهز به رابط کاربری EMUI 10 است. شما همچنین می‌توانید با خارج کردن ایربادها از گوش‌تان، موزیک را به‌طور خودکار پخش یا متوقف کنید، اما این قابلیت فقط با دستگاه‌های مجهز به EMUI 10 کار می‌کند. با این‌حال، کنترل‌های لمسی برای پخش/مکث/آهنگ بعدی یا آهنگ قبلی، با همه اسمارت‌فون‌ها قابل اجرا هستند.

این هدفون در دو رنگ آبی و سفید معرفی شده و در ماه آوریل به قیمت ۱۲۹ یورو به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

نوشته هدفون بی‌سیم آنر مجیک ایربادز با قابلیت حذف نویز هیبریدی معرفی شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.