هدفون خاص و جدید شیائومی در راه است

شیائومی نیز این روز‌ها مانند بسیاری دیگر از تولید‌کنندگان گوشی‌های موبایل به همراه تلفن خود، ایرفون ارایه نمی‌کند. با این حال کاربران می‌توانند به صورت جداگانه برای خرید ایرفون و هدفون‌های تولیدی این شرکت، اقدام کنند.

اوایل صبح امروز توییتی در صفحه رسمی شیائومی منتشر شد که این احتمال را تقویت می‌کند، شرکت در حال کار برای عرضه یک هدفون جدید در آینده نزدیک است. البته در این توییت توضیحی در رابطه با این وسیله جانبی جدید گفته نشده اما در همان نگاه اول، خودنمایی تصویر یک هدفون نظر کاربران را به خود جلب می‌کند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که جانشین جدید برای هدفون‌های شیائومی در راه است.

 

 

پیش از این هدفون‌های می (Mi Headphones) در سال ۲۰۱۵ عرضه شده بودند که برای معرفی جانشین آن‌ها، زمان نسبتا زیادی از آن تاریخ می‌گذرد. هدفون‌های های‌- رس (Hi-Res Headphones) نیز با قیمت ۴۹۹ یوان ( حدود ۷۹ دلار) عرضه شده‌اند و این احتمال را می‌دهیم که در آینده، هدفون‌های جدید نیز در همین رنج قیمت ارایه شوند.

هدفون‌های شرکت شیائومی همواره توسط یکی از شرکای تجاری‌‌شان به اسم ۱More تولید شده است و به احتمال زیاد این هدفون جدید نیز توسط همین شرکت ساخته شود.

نوشته هدفون خاص و جدید شیائومی در راه است اولین بار در پدیدار شد.