هشدار پلیس فتا به سهامداران سهام عدالت

 
 
رئیس پلیس فتا بوشهر در خصوص ارسال پیامک های جعلی جهت آزادسازی سهام عدالت  به شهروندان هشدار داد .
 
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ مهدی قاسمی، رئیس پلیس فتا استان بوشهر در تشریح این خبر گفت:  برخی از مردم بدون توجه به اینکه آزادسازی سهام عدالت به واریز هیچگونه وجه یا پرداخت اینترنتی نیازی ندارد، به سایت جعلی تبلیغ شده مراجعه می‌کنند و اطلاعات حساب خود را ثبت کرده و از این طریق به درگاه اینترنتی فاقد اصالت یا فیشینگ هدایت می‌شوند، در نتیجه اطلاعات حسابشان در اختیار سودجویان قرار می گیرد. 
 
وی ادامه داد: طی بررسی های صورت گرفته، در مورد مشابه دیگری نیز پیامک هایی مبنی بر ثبت اطلاعات کاربران در سامانه سهام عدالت برای کاربران ارسال شده است که این پیامک ها جعلی بوده است ؛ لذا از هموطنان خواستاریم ضمن هوشیاری و دقت کامل فریب هیچ‌گونه تبلیغات با موضوع ثبت‌نام سهام عدالت را در فضای مجازی نخورند و هرگونه اخبار در این خصوصی را تنها از طریق رسانه‌های معتبر پیگیری كنند.
 
رئیس پلیس فتا استان بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر ثبت‌نام جدیدی تحت عنوان سهام عدالت صورت نمی‌گیرد، به شهروندان توصیه کرد: برای هرگونه بررسی و تغییر در سهام عدالت خود فقط به آدرس www.samanese.ir  مراجعه کنند و از ورود به سایت‌های مشابه و کلیک کردن بر روی لینک‌های ارسالی در شبکه‌های اجتماعی به شدت پرهیز کنند. هم چنین نباید از سودجویانی که به دنبال ارزان خریدن سهام دیگران هستند غافل شوند.
 
سرهنگ قاسمی خاطر نشان کرد: پلیس فتا به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند مشکلات و موارد مشکوک را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری و یا با استفاده از سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری ، لینک ثبت گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.