همزمان با روز جهانی معلولان؛آغاز انتشار اینترنتی فیلم ویژه نابینایان

 
 همزمان با روز جهانی معلولان، پلتفرم VOD «فیلیمو» انتشار اینترنتی فیلم‌ها و سریال‌های ویژه نابینایان خود را آغاز کرد.
 
 در اولین گام نیز این پلتفرم فیلم سینمایی «متری شش و نیم»  را با همکاری  «سوینا» پلتفرم ویژه سینمایی نابینایان منتشر کرده است.
 
احسان عمرانی، مدیر فیلمو اعلام می‌کند که با این همکاری از این پس فیلم‌ها و سریال‌های محبوب که تا به حال صوتی نشده است به شکل حرفه‌ای و با حضور چهره‌ها توضیح‌دار و پخش خواهد شد.
 
عمرانی تاکید می‌کند که فیلیمو  تاکنون با مناسب‌سازی و انتشار فیلم‌ها و سریال‌های متعددی برای ناشنوایان در راستای مسئولیت اجتماعی اقدام کرده و در آینده نیز مجموعه فیلم های ویژه گروه نابینایان و ناشنوایان را کامل‌تر خواهد کرد.
 
عمرانی با اشاره به اینکه ورود فیلیمو به این حوزه در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی این سرویس است می‌گوید: «اواخر سال ۹۶  بود که با کمک تیم‌های متخصص سریال شهرزاد را برای گروه ناشنوایان به زبان اشاره مناسب‌سازی و منتشر کردیم. بعد از آن استقبال از این اقدام آنقدر خوب بود که بلافاصله فیلم‌ها و سریال‌های دیگر را در کوتاه‌ترین زمان مناسب سازی و روی فیلیمو قرار دادیم.»
 
او ادامه داد: «در ادامه چنین فعالیت‌هایی معتقدیم پیشرفت تکنولوژی باید منجر به ساده شدن زندگی رومزه و فراهم کردن تجربه‌های منحصر به فرد شود، امروز برای اولین بار شرایطی را فراهم کردیم تا هموطنان کم‌بینا و نابینا هم بتوانند تجربه‌ای مشابه تجربه سایرین برای لذت بردن از محتواهای ویدیویی داشته باشند.»  براساس اظهارات او فیلیمو درحال حاضر فیلم‌های متری شیش و نیم و فیلم قانون مورفی را توضیح‌دار کرده است و در ادامه تصمیم داریم تا فیلم‌های به روز و پرمخاطب دیگر را در فاصله‌های کوتاه منتشر کند.