هواوی به‌دنبال راهکاری برای افزایش محبوبیت سرویس‌های موبایلی‌ خودش است

براساس یک گزارش جدید، هواوی به دنبال مشارکت در پلت‌فرم Indus OS برای دسترسی یافتن به App Bazaar (اپ‌استوری با بیش از ۴۰۰ هزار اپلیکیشن در هند) است. با این اقدام، هواوی مطمئن خواهد شد که گوشی‌هایش همچنان می‌توانند بدون سرویس‌های گوگل در این کشور کار کنند.

هواوی بعد از معرفی هندست‌های رده‌بالای خود در اروپا که مجهز به سرویس‌های موبایلی اختصاصی خودش (HMS) با اپ‌گالری بودند، می‌خواهد که کاربران دومین بازار بزرگ اسمارت‌فون دنیا یعنی هند را حفظ کند. App Bazaar یک اپلیکیشن محبوب در هند است، بنابراین اگر هواوی بتواند به توافقی در مورد Indus OS دست یابد، گوشی‌هایش در این منطقه بسیار قابل‌استفاده‌تر خواهند بود.

بد نیست بدانید که سامسونک سال گذشته ۵.۷۵ میلیون دلار برای خرید ۲۰ درصد از سهام OSLabs، شرکتی که Indus OS را مدیریت می‌کند، سرمایه‌گذاری کرد. حالا با پیوستن دیرهنگام هواوی به این جمع، بسیار جالب خواهد بود که ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

در مورد مشارکت هواوی در پلت‌فرم Indus OS، هنوز هیچ تایید رسمی از سوی طرفین مذاکره وجود ندارد، بنابراین باید توجه داشت که همه این‌ صحبت‌ها می‌تواند در حد گمانه‌زنی باشد.

نوشته هواوی به‌دنبال راهکاری برای افزایش محبوبیت سرویس‌های موبایلی‌ خودش است اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.