هواوی به آرامی و بدون سر و صدا از میت ۹ لایت پرده برداشت

هواوی به آرامی و بدون سر و صدا از میت ۹ لایت پرده برداشت

خانواده میت ۹ امروز عضو جدیدی پیدا کرد. هواوی امروز از میت ۹ لایت عضور کوچک این خانواده رونمایی کرد. البته هواوی برای اینکار مراسمی نداشت و ترجیح داده که آرام و بی سر و صدا، فقط مشخصات میت ۹ لایت را بر روی وبسایت خود قرار دهد.

با توجه به اسم میت ۹ لایت، مشخص است که این گوشی باید میان‌رده باشد. میت ۹ لایت از نظر عملکرد به پای دیگر اعضای خانواده خود نمی‌رسد، ولی حداقل ارزانترین عضوی است که می‌توانید بخرید. از نظر مشخصات فنی می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی ۲.۵ بعدی با رزولوشن ۱۰۸۰p، چیپست Kirin 655، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. اندروید ۶ مارشملو وظیفه هدایت گوشی را بر عهده دارد.

در اینجا نیز دوربین دوگانه را مشاهده خواهید کرد، که البته سنسورهای ضعیفتری نسبت به بقیه خانواده دارد. دوربین دوگانه اصلی دارای سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی است. برند لیکا نیز در کنار دوربین دوگانه دیده نمی‌شود. سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دارای پیکسل‌هایی با اندازه ۱.۲۵ نانومتر است و دوربین دوم، وظیفه ثبت اطلاعات مرتبط با عمق را بر عهده دارد.

میت ۹ لایت در دو نسخه عرضه می‌شود که مطابق معمول دنیای اسمارت‌فون، تفاوت در میزان رم و حافظه داخلی خواهد بود. نسخه اول به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دوم به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. میت ۹ لایت دارای ابعاد ۱۵۰.۹ در ۷۶.۲ در ۸.۲ میلی‌متر بوده و ۱۶۲ گرم وزن دارد. بدنه فلزی و حسگر اثر انگشت از دیگر مشخصاتی است که می‌توان برای این گوشی میان‌رده نام برد. میت ۹ لایت را می‌توانید در رنگ‌های طلایی، خاکستری و نقره‌ای بخرید. البته باید کمی منتظر بمانید، چون هواوی اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه این گوشی منتشر نکرده است.

نوشته هواوی به آرامی و بدون سر و صدا از میت ۹ لایت پرده برداشت اولین بار در پدیدار شد.