هواوی به عنوان برترین تولیدکننده چینی گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۷ شناخته شد

بر اساس گزارشات و آمارهای منتشر شده، هواوی به عنوان برترین تولیدکننده محلی کشور چین در سال ۲۰۱۷ معرفی شد. این شرکت با فروش ۱۵۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند توانست از دیگر رقبایش پیشی بگیرد و لقب برترین تولیدکننده چینی گوشی‌های هوشمند را از آن خود کند.

در همین خصوص گفته می‌شود هدف‌گذاری هواوی برای سال ۲۰۱۸ فروش حدود ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند خواهد بود. شیائومی نیز با افزایش سهم خود از بازار، میزان نقل و انتقال گوشی‌های تولیدی خود را به ۹۰ میلیون دستگاه رسانده است. در این گزارش اشاره‌ای نیز به موفقیت خانواده ردمی در هند و فراهم کردن مقدمات ورود این سری از محصولات شیائومی به بازار دیگر کشورها شده است.

هدف‌گذاری شیائومی برای سال ۲۰۱۸ رسیدن به عدد ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون دستگاه خواهد بود. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امروز شاهد مراسم هشتمین سالگرد تاسیس این شرکت خواهیم بود. در یادداشتی که موسس و مدیر این شرکت یعنی آقای Lei Jun منتشر کرده، از تمامی دست‌اندرکاران و طرفدارن محصولات شیائومی برای رسیدن به این موفقیت شگفت‌انگیز تقدیر شده است.

اوپو و ویوو دیگر شرکت‌های حاضر در جمع چهار شرکت برتر چینی هستند. برنامه این دو برای سال جاری میلادی نیز ادامه تولید گوشی‌هایی مقرون به‌صرفه، آمیخته با ویژگی‌های هوش مصنوعی خواهد بود. نشریه تایوانی e-Times برای اشاره به این چهار شرکت موفق از نام Huami OV استفاده کرده است. بر اساس شنیده‌ها، شرکت‌های یاد شده ضمن داشتن برنامه‌هایی جهت گسترش فعالیت‌های خود در سال ۲۰۱۸، تمامی تلاش خود را برای حفظ و ارتقای جایگاه فعلی در بازار محلی و دسترسی بیشتر به بازار کشورهای خارجی انجام خواهند داد.

نوشته هواوی به عنوان برترین تولیدکننده چینی گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۷ شناخته شد اولین بار در پدیدار شد.