هواوی میت ۹ پرو با نمایشگر خمیده در راه است

هواوی میت ۹ پرو با نمایشگر خمیده در راه است

چندی پیش تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد میت ۹ در دو نسخه متفاوت عرضه می‌شود. حال مشخص شده که نسخه دوم، میت ۹ پرو نامیده می‌شود. میت ۹ پرو با اسم رمز Long Island شناخته شده و میت ۹ با اسم رمز منهتن خودنمایی می‌کند.

مشخصات هر دو مدل تقریبا با هم یکسان است. هر دو با نمایشگر ۵.۹ اینچی، چیپست Kirin 960، رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌های داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شوند. تفاوت این دو گوشی در کیفیت نمایشگر آنهاست. نمایشگر میت ۹ رزولوشن ۱۰۸۰p دارد، اما نمایشگر میت ۹ پرو QHD خواهد بود. هواوی قبلا گفته بود که نمایشگر ۲K برای گوشی‌ها زیادی است، اما چرا حالا از این نمایشگر در گوشی‌های خود استفاده می‌کند؟ دلیل این است که هواوی می‌خواهد که گوشی‌هایش با پروژه واقعیت مجازی Daydream گوگل سازگار باشد. اگر این خبر صحت داشته باشد، میت ۹ پرو اولین گوشی غیر گوگلی است که با پروژه Daydream سازگار است.

هر دو گوشی از دوربین دوگانه بهره می‌برند. دوربین دوگانه از دو لنز ۲۰ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی تشگیل شده است که احتمالا به عمق تصاویر کمک می‌کند. هر دو نیز با اندروید نوقا عرضه می‌شوند. این دو گوشی پس از ال‌جی V20، اولین گوشی‌هایی خواهند بود که با اندروید نوقا عرضه می‌شوند. ال‌جی V20 در اوایل سپتامبر معرفی شد و اکنون قابل سفارش است.

نوشته هواوی میت ۹ پرو با نمایشگر خمیده در راه است اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.