هواوی می‌خواهد اولین هندست مجهز به حافظه ۵۱۲ گیگابایتی را روانه بازار کند

هواوی قصد دارد هفته آینده اعضای جدید خانواده P20 را معرفی کند و بر اساس اطلاعاتی که از کشور چین به‌دست آمده، این کمپانی می‌خواهد اولین اسمارت‌فون مجهز به حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی خود را به بازار بفرستد.

البته باید گفت که هنوز مشخص نیست این هندست نسخه‌ای از سری P20 خواهد بود یا اسمارت‌فونی مجزا و متعلق به خانواده‌ای دیگر است. در فهرستی که در وب سایت TEENA منتشر شده، هندستی با شماره مدل NEO-AL00  در ردیف آخر جدول مشاهده می‌شود که ۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برای آن ثبت شده است.

واقعیت این است که این تغییرات پس از تقاضای اولیه صدور مجوز درخواست شده که نشان می‌دهد این موضوع نمی‌تواند یک خطا یا اشتباه باشد. با این‌که هواوی در بخش حافظه همیشه در سطح بالایی قرار گرفته اما هنوز کارخانه مجزایی برای تولید این بخش ندارد و به نظر هم نمی‌رسد که از نظر تکنولوژیکی به سطحی رسیده باشد که بتواند حافظه‌ای این چنینی را در کارخانجات خود تولید کند.

احتمال اول این است که چینی‌ها از حافظه‌های ساخت سامسونگ بهره خواهند برد اما احتمال دوم این‌گونه خواهد بود که ممکن است واقعا این کمپانی در حال ساخت چنین حافظه‌ای با فناوری داخلی خودش باشد که در این صورت باید گفت به مراحل پایانی تولید آن نزدیک شده‌ایم. در حال حاضر دو هندست هواوی به نام‌های میت ۹ پورش دیزاین و میت ۱۰ پورش دیزاین به حافظه ۲۵۶ گیگابایتی مجهز هستند. احتمال آن‌که دیوایس مورد نظر یکی دیگر از پرچمداران هواوی و از دسته پورش دیزاین باشد، بسیار بالاست.

نوشته هواوی می‌خواهد اولین هندست مجهز به حافظه ۵۱۲ گیگابایتی را روانه بازار کند اولین بار در پدیدار شد.