هواوی Enjoy 8 با دوربین دوگانه در TENNA رویت شد

در گذشته شاهد عرضه گوشی اینجوی ۶ در ماه اکتبر سال ۲۰۱۶ از سوی کمپانی هواوی بودیم. پس از آن نوبت به هواوی اینجوی ۷ (در برخی بازارها با نام Y7 پرایم شناخته می‌شود) رسید تا به عنوان نسل بعدی این سری در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ عرضه شود. حال به نظر می‌رسد این چرخه هشت ماهه با توجه به حضور گوشی هواوی اینجوی ۸ در وب‌سایت TENNA در حال تکرار شدن است.

خوشبختانه مانند روال پیشین تنا، اطلاعاتی در مورد برخی مشخصات هواوی اینجوی ۸ در دیتابیس این سازمان درج شده است. این میان‌رده جدید هواوی که با شماره مدل‌های LDN-TL10 و LDN-AL20 به ثبت رسیده، از دوربین دوگانه، تراشه هشت هسته‌ای رده‌میانی و دو نوع حافظه رم برخوردار است. از آن‌جایی که این هندست به یک نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل (اچ دی پلاس) مجهز شده، به نظر می‌رسد که هواوی این دیوایس را برای بازارهای سطح پایین‌تر در نظر گرفته است.

هواوی اینجوی ۸ از یک تراشه هشت هسته‌ای بهره‌مند است که حداکثر فرکانس کاری آن به ۱.۴ گیگاهرتز می‌رسد. طبق روال این روزهای بازار موبایل، این گجت در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه پایه از ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است اما نسخه دوم به ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. هر دو مدل از درگاه کارت حافظه سود می‌برند که به موجب آن کاربر می‌تواند فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را افزایش دهد.

میان‌رده مورد نظر ما ۱۵۸.۳ میلی‌متر طول و ۷۶.۷ میلی متر عرض داشته و ضخامت آن به ۷.۸ میلی‌متر می‌رسد. شاسی فلزی براق و لبه‌های درخشان اینجوی ۸ جلوه خاصی به آن بخشیده و با توجه به وزن ۱۵۵ گرمی بسیار کاربرپسند خواهد بود. دوربین دوگانه موجود در قاب پشتی از دو سنسور ۲۰ و ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده و وظیفه ثبت تصاویر سلفی نیز بر عهده یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است. انرژی این هندست را یک باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد. انتظار داریم هواوی محصول جدیدش را در رنگ‌های آبی، مشکی، رزگلد و طلایی عرضه کند.

نوشته هواوی Enjoy 8 با دوربین دوگانه در TENNA رویت شد اولین بار در پدیدار شد.