هواوی Rhone در راه است؛ اسمارت‌فونی مجهز به دوربین دوگانه در پنل پشتی و جلویی دستگاه

درحالی‌که این روزها پرچمداران سری میت 10 کمپانی هواوی که قرار است در تاریخ 16 اکتبر معرفی شوند، تمامی ‌نگاه‌ها را به خود جلب کرده‌اند، اخیرا شایعه‌ای در فضای وب منتشر شده که از تصمیم این غول چینی برای معرفی گوشی جدیدی با اسم رمز Rhone خبر می‌دهد.

براساس اطلاعاتی که به‌تازگی در شبکه اجتماعی ویبو چین منتشر شده، اسمارت‌فون مورد بحث از سیستم دوربین دوگانه در قسمت‌های جلویی و پشتی بهره خواهد برد که البته این قابلیت چندان هم جدید نیست و اگر خاطرتان باشد، گوشی‌های Alcatel Flash و Gionee S10 نیز با دو دوربین دوگانه رونمایی شدند.

هواوی

متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص مشخصات و قابلیت‌های این محصول به بیرون درز نکرده، اما با استناد به اطلاعاتی که به‌تازگی منتشر شده، گوشی هواوی Rhone از پردازنده کایرین 659 و باتری 3240 میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود.

هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که دومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در جهان در چه تاریخی از این گوشی رونمایی خواهد کرد. در این بین، منابع خبری ادعا کرده‌اند که این محصول همانند آنر مجیک، یک اسمارت‌فون خاص خواهد بود اما تمامی ‌این حدس‌وگمان‌ها در حد شایعه هستند و باید منتظر ماند و خبرهای بعدی را در روزهای آتی دنبال کرد.

نوشته هواوی Rhone در راه است؛ اسمارت‌فونی مجهز به دوربین دوگانه در پنل پشتی و جلویی دستگاه اولین بار در پدیدار شد.