هوندا تاییدیه ی تست اتومبیل های بدون سرنشین خود بر روی جاده های کالیفرنیا را دریافت می کند

هوندا. هوندا تاییدیه ی تست اتومبیل های بدون سرنشین خود بر روی جاده های کالیفرنیا را دریافت می کند

هوندا به تازگی گام بزرگی در جهت تکنولوژی به سرعت در حال رشد اتومبیل های بدون سرنشین برداشته است و پای این اتومبیل ها را به جاده های امریکا باز کرده است. این خودروساز موافقت کامل مورد نیاز برای تست اتومبیل های مستقل خود در خیابان های کالیفرنیا را دریافت کرده است.

California Department of Motor Vehicles بر روی وب سایت خود، هوندا را به عنوان ۱۰ شرکت اخیری که مجوز رانندگی اتومبیل های بدون سرنشین را از روز جمعه دریافت کرده اند، ذکر کرد.

شرکت های دیگری که در حال حاضر این تاییدیه را دریافت کرده اند، شامل مرسدس بنز دایملر ای جی (AG’s Mercedes Benz)، تسلا موتورز (Tesle Motors)، شرکت نیسان (Nissan) و بی ام و ای جی (BMW AG) می باشند.

هوندا که از سیستم های کمک راننده ی پیشرفته در تمامی مدل های هوندا و Acura بهره می برد، یکی از خودروسازانی است که در تکنولوژی اتومبیل های بدون سرنشین سرمایه گذاری می کند. بعضی از شرکت ها از جمله تسلا (Tesla) و بی ام و (BMW) در حال حاضر قابلیت های نیمه مستقل را ارائه می دهند.

این خودروساز ژاپنی در حال حاضر دارای یک مرکز تست خودرو ایمن در کنکورد، کالیفرنیا، شمال شرقی  سان فرانسیسکو می باشد که که در آنجا چنین اتومبیل هایی می توانند آزمونی را قبل از تست روی جاده دریافت کنند.

کالیفرنیا یکی از ایالت های انگشت شمار در کنار میشیگان، فلوریدا و نوادا می باشد که قانون فعال سازی تست اتومبیل های بدون سرنشین بر روی جاده های عمومی را گذرانیده است.

گوگل و دیگر تولید کنندگان صنعت خودرو گفته اند، تکنولوژی ساخت اتومبیل های بدون سرنشین تا سال ۲۰۲۰ آماده می شود.

.

منبع: reuters


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته هوندا تاییدیه ی تست اتومبیل های بدون سرنشین خود بر روی جاده های کالیفرنیا را دریافت می کند اولین بار در عصر تکنولوژی - Techera پدیدار شد.