واتس‌اپ به کاربران خود اجازه حذف پیام‌های ارسال شده را خواهد داد

تقریبا تمامی کاربران حداقل برای یک‌بار این تجربه تلخ را داشته‌اند که پیامی را به اشتباه به فرد دیگری ارسال کرده و خواهان حذف آن باشند. برخی از پیام‌رسان‌ها این اجازه را به کاربر می‌دهند و شخص می‌تواند پیغام ارسال شده را حذف یا ویرایش کند. حال بزرگ‌ترین پلت‌فرم در این زمینه، می‌خواهد این قابلیت را به ویژگی‌های خود اضافه نماید.

در ادامه راه پیغام‌رسان‌هایی چون وی‌چت، وایبر و تلگرام، گزارشی به‌تازگی منتشر شده است که ادعا می‌کند به زودی واتس‌اپ قابلیتی با عنوان Delete for everyone را ارائه خواهد کرد. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد تا پیغام ارسال شده برای مخاطب را حذف کند؛ اما تنها در صورتی‌که مخاطب مورد نظر پیغام را نخوانده باشد، در غیر این صورت این ویژگی جدید کارایی نخواهد داشت.

واتس‌اپ

فیس‌بوک، مالک واتس‌اپ، این قابلیت را بر روی هر دو سیستم عامل اندروید و iOS امتحان می‌کند و براساس گزارشات، سرورهای درنظر گرفته شده برای این کار، با موفقیت پیغام‌ها را حذف می‌کنند. در حال حاضر مشخص نیست این قابلیت چه زمانی در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت، اما مطمئنا اضافه شدن آن می‌تواند موجب رضایت تعداد بیشتری از کاربران شود.

نوشته واتس‌اپ به کاربران خود اجازه حذف پیام‌های ارسال شده را خواهد داد اولین بار در پدیدار شد.