وان‌پلاس به‌دنبال عرضه دستگاه‌های سری نورد به‌عنوان یک برند مستقل است

اگرچه وان‌پلاس در بدو فعالیت خود صرفا اقدام به عرضه دستگاه‌های تراز اول به بازار می‌کرد؛ اما این کمپانی چینی اخیرا به لطف برند تجاری نورد خود به موفقیت‌های زیادی در حوزه محصولات میان‌رده دست یافته است. اکنون به‌نظر می‌رسد که وان‌پلاس در صدد عرضه سری نورد به‌عنوان یک برند مجزا و مستقل است.

بر اساس اعلام وبسایت TheMobileIndian، کمپانی چینی تولیدکننده اسمارت‌فون در حال برنامه‌ریزی برای حضور هرچه گسترده‌تر محصولات میان‌رده خود در بازار است. وان‌پلاس اخیرا اسمارت‌فون‌های نورد CE 2، نورد CE 2 لایت و حتی نورد 2T را روانه بازار کرده است. اکنون یک منبع خبری مطلع از موضوع اعلام کرده است که استراتژی آینده کمپانی، جداسازی برند وان‌پلاس از نورد و عرضه دستگاه‌های این سری به‌عنوان یک برند مستقل یا حتی یک برند فرعی است.

به‌عبارت دیگر این اقدام موجب می‌شود تا وان‌پلاس به‌صورت همسو با سایر تولیدکنندگان چینی نظیر اوپو با ریلمی، ویوو با iQOO و شیائومی با پوکو به فعالیت خود ادامه دهد. این منبع همچنین می‌افزاید که با نورد به‌عنوان یک شرکت مستقل برخورد خواهد شد و این برند فروشگاه‌ها و حتی تیم منحصربه‌فرد خود را در اختیار خواهد داشت.

شایان به ذکر است که گوشی‌های نورد دیگر از برند وان‌پلاس استفاده نخواهند کرد؛ بلکه صرفا در برخی موقعیت‌ها از عباراتی نظیر “from OnePlus” یا “a OnePlus brand” استفاده خواهند کرد. بر اساس رویکرد برندسازی کمپانی تا به این لحظه انتظار می‌رود که برند نورد از رنگ آبی روشن به‌عنوان تم اصلی استفاده کند.

وان‌پلاس نورد 2T

همچنین برخی منابع خبری ادعا می‌کنند که برند نورد به لطف برخورداری از نمایشگاه‌های اختصاصی جدید و همکاری با فروشگاه‌های متفرقه و سایر فروشندگان مجاز بر ایجاد و تقویت کانال‌های عرضه آفلاین تمرکز خواهد کرد. محصولات برند نورد صرفا به اسمارت‌فون‌ها محدود نبوده و به‌زودی تولیداتی نظیر ایربادهای TWS، گردنبندهای بلوتوثی، پاوربانک‌ها، دستبندهای تناسب اندام، ساعت‌های هوشمند و سایر موارد را نیز در بر خواهد گرفت.

نوشته وان‌پلاس به‌دنبال عرضه دستگاه‌های سری نورد به‌عنوان یک برند مستقل است اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.