وان‌پلاس در حال کار بر روی مشکل نمایشگر ژله‌ای وان‌پلاس ۵ است

وان‌پلاس در حال کار بر روی مشکل نمایشگر ژله‌ای وان‌پلاس 5 است

برخی از کاربرانی که آخرین پرچم‌دار کمپانی چینی وان‌پلاس یعنی وان‌پلاس 5 را خریداری کرده‌اند، از یک مشکل عجیب شکایت داشته‌اند. این مشکل در هنگام اسکرول کردن صفحه رخ می‌دهد و محتویات حالتی ناخوانا را به خود می‌گیرند، کاربران نام این مشکل را نمایشگر ژله‌ای گذاشته‌اند.

کمپانی وان‌پلاس در اولین واکنش خود به این مشکل، آن را طبیعی خوانده و گفته بود که کاربران ممکن است مجبور شوند به آن عادت کنند. بااین‌حال اخیرا حساب پشتیبانی این کمپانی در توییتر، اعلام کرده است که درحال کار بر روی این مشکل است.

در این توییت آمده که تیم مرتبط درحال کار بر روی این مشکل هستند و یک به‌روزرسانی برای رفع آن منتشر خواهد شد. اگر مشکل دیگری را پیدا کردید به ما اطلاع بدهید.

این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که وان‌پلاس تا چندی پیش وجود داشتن این مشکل را نپذیرفته بود و آن را انکار می کرد. بااین‌حال هنوز نمی‌دانیم که چگونه یک به‌روزرسانی می‌تواند این ایراد را برطرف کند، زیرا یکی از متخصصان XDA این موضوع را مربوط به پنل نمایشگر اعلام کرده است.

در هر صورت تمامی این موضوعات حدس و گمان بوده و باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا وان‌پلاس می‌تواند این مشکل جدی را برطرف کند یا کاربران باید آن را تحمل کنند.

نوشته وان‌پلاس در حال کار بر روی مشکل نمایشگر ژله‌ای وان‌پلاس 5 است اولین بار در پدیدار شد.