وان‌پلاس دومین اسمارت فون خود را تا پیش از کریسمس عرضه می‌کند

 

کمپانی وان‌پلاس چندی پیش پرچم‌دار جدید خود را روانه بازار کرد و مدیر عامل این کمپانی با نام Carl Pei تایید کرده است که یک اسمارت فون دیگر از سوی وان‌پلاس پیش از کریسمس عرضه خواهد شد ولی وی اطلاعات زیادی را در خصوص این اسمارت فون اعلام نکرده است. البته انتظار نمی‌رود که این محصول نسخه مینی پرچم‌دار وان‌پلاس باشد و این کمپانی اعلام کرده که محصول آینده یک تلفن هوشمند میان‌رده خواهد بود.

oneplus-2-review

Vikas Agarval در گفتگو برای Economic Times هند اعلام کرده است که دومین اسمارت فون وان‌پلاس که برای سال 2015 در نظر گرفته شده است در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد و وی افزود که این دستگاه ظاهری جالب و متناسب با زندگی خواهد داشت که از لحاظ مشخصات نیز در بخش میان‌رده‌ها قرار می‌گیرد.

چندی پیش نیز اعلام شده بود که محصول آینده وان‌پلاس تمرکز بیشتری بر روی طراحی نسبت به مشخصات خواهد داشت و این همان چیزی است که کاربران از آن استقبال می‌کنند.

Agarval اعلام کرده است که این اسمارت فون به صورت جهانی عرضه خواهد شد و در هند نیز بر روی مصرف کنندگان تمرکز ویژه‌ای خواهد داشت، زیرا این کشور یک بازار پرسود برای بسیاری از کمپانی‌های تولید کننده چینی به حساب می‌آید.

وان‌پلاس در حال حاضر نیز حضور خوبی در بازار هند دارد و سال گذشته حدود 7 درصد از کل فروش این کشور به وان‌پلاس اختصاص داشت و در سه ماهه اول امسال نیز 40 درصد از فروش وان‌پلاس در هند بود.

فعلا اطلاعات رسمی‌ در خصوص این محصول و یا مشخصات آن منتشر نشده است و برای آشنایی کامل با آن می‌بایست تا زمان معرفی آن توسط وان‌پلاس منتظر بمانیم.

نوشته وان‌پلاس دومین اسمارت فون خود را تا پیش از کریسمس عرضه می‌کند اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.