وان‌پلاس نورد ۲ با قابلیت‌های جدید و نمایشگر بهتر تولید خواهد شد

اوایل هفته جاری اعلام شد که کمپانی وان‌پلاس مشغول توسعه چهارمین اسمارت‌فون مقرون‌به‌صرفه خود با نام وان‌پلاس نورد SE است. با این‌حال اکنون مشخص شده که کمپانی چینی بر روی پنجمین اسمارت‌فون اقتصادی خود نیز کار می‌کند.

اسمارت‌فون وان‌پلاس نورد 2 احتمالا در سال آینده عرضه خواهد شد

یک شخص خبرچین با نام Max Jambor به انتشار توئیت‌های رمزآلود عادت کرده است. وی به اسم رمز و مشخصات اسمارت‌فون‌های آینده اشاره می‌کند. این ‌بار نیز قضیه متفاوت نبوده و جدیدترین پست توئیتری منتشر شده توسط این شخص خبرچین نیز بر روی هندستی با اسم رمز “Denniz” تمرکز نموده است. Jambor رسما اعلام نکرده که این اسم رمز داخلی متعلق به کدام اسمارت‌فون است. با این‌حال وی ضمن یک گفتگوی خصوصی با وبسایت Phonearena اعلام کرد که Denniz در واقع همان نامی است که کارمندان وان‌پلاس برای دومین نسل از گوشی نورد انتخاب کرده‌اند.

در حال حاضر به هیچ‌کدام از مشخصات این هندست اشاره نشده است؛ اما پیشرفت‌های احتمالی آن شامل تراشه اسنپ‌دراگون سری 700 به‌روزرسانی شده، ماژول دوربین مشابه با اسمارت‌فون وان‌پلاس 8T همراه با سنسورهای بهتر و نمایشگر Fluid AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی جهت جایگزینی با پنل‌های 90 هرتزی فعلی است.

اسمارت‌فون وان‌پلاس نورد 2 احتمالا در سال آینده و به‌عنوان جانشین مدل نسل پیشین عرضه خواهد شد. هندست نسل قبلی در ماه جولای معرفی شد. با توجه به برنامه‌ریزی توسعه پیش از موعد به‌نظر می‌رسد که معرفی هندست جدید سناریویی تقریبا حتمی خواهد بود. از جنبه قیمت‌گذاری نیز انتظار می‌رود که وان‌پلاس نورد 2 در حد فاصل پرچم‌دار نسل آینده وان‌پلاس 9 و مدل آینده وان‌پلاس نورد SE جای می‌گیرد.

نوشته وان‌پلاس نورد 2 با قابلیت‌های جدید و نمایشگر بهتر تولید خواهد شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.