وان‌پلاس نورد N300 با تراشه Dimensity 810 رسما معرفی شد

وان‌پلاس از نخستین اسمارت‌فون خود در ایالات‌متحده با تراشه مدیاتک و نام تجاری نورد N300 5G رونمایی کرد. جدیدترین گوشی سری نورد با تراشه Dimensity 810 روانه بازار شده و بایستی جانشینی شایسته برای مدل نسل قبلی خود باشد؛ چرا که وان‌پلاس نورد N200 5G یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه در ایالات‌متحده به‌شمار رفته و 60 درصد از کل فروش گوشی‌های سری وان‌پلاس نورد در این کشور را به خود اختصاص داده است.

وان‌پلاس نورد N300 5G مجهز به یک نمایشگر کمی بزرگتر از نوع IPS LCD با اندازه 6.56 اینچ، رزولوشن اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. حفره کروی‌شکل روی نمایشگر با یک ناچ قطره‌ای شکل جایگزین شده و اکنون این ناچ از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی روی پنل پشتی دستگاه مستقر شده‌اند؛ در حالی‌که اسکنر اثرانگشت یکپارچه با دکمه پاور روی لبه جانبی بدنه گوشی قرار دارد.

وان‌پلاس کماکان از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت بهره گرفته است؛ اما این‌بار سرعت شارژ گوشی به 33 وات ارتقاء یافته است. از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری رابط کاربری Oxygen OS مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 هستیم.

وان‌پلاس نورد N300 5G تنها با یک مدل رنگی موسوم به Midnight Jade و یک پیکره‌بندی حافظه شامل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. قیمت‌گذاری خرده فروشی اعلام شده برای این اسمارت‌فون برابر با 228 دلار است. همچنین مشتریان در ایالات‌متحده می‌توانند این گوشی را از شرکت‌های مخابراتی T-Mobile و Metro خریداری نمایند. فروش فراگیر این اسمارت‌فون از روز 3 نوامبر (12 آبان ماه) آغاز خواهد شد.

وان‌پلاس نورد N300 5G

 

 

وان‌پلاس نورد N300 5G در مدل رنگی Midnight Jade

نوشته وان‌پلاس نورد N300 با تراشه Dimensity 810 رسما معرفی شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.