وان پلاس ۹ سازگار با شارژ بی سیم است؟

به احتمال زیاد وان پلاس 9 سازگار با شارژ بی سیم

چند ماهی تا زمان رونمایی از گوشی های هوشمند سری وان پلاس ۹ مانده است، اما شایعات زیادی در مورد این سری از گوشی ها وجود دارد. طبق همین شایعات به احتمال زیاد وان پلاس ۹ با قابلیت پشتیبانی از شارژر سریع رونمایی خواهد شد. همچنین ممکن است نسخه لایت این سری با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ به بازار عرضه شود.

اطلاعاتی از منبع ناشناس منتشر شده است که نشان دهنده آن است که باید منتظر سه نسخه از این سری باشیم، که شامل وان پلاس ۹، وان پلاس ۹ پرو و درنهایت وان پلاس ۹ لایت به بازار عرضه خواهند شد.

براساس اطلاعات همین منبع، وان پلاس ۹ لایت احتمالا با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام معرفی خواهد شد تا بتواند با قیمت متفاوتی در دسترس کاربران قرار گیرد. این در حالی است که انتظار می‌رود وان پلاس ۹ و نسخه پرو با چیپست پرچمدار ۲۰۲۱ یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی شوند.

به احتمال زیاد وان پلاس 9 سازگار با شارژ بی سیم

اگر این شایعه صحت داشته باشد، شاهد عرضه گوشی‌های وان پلاس با محدوده قیمت متفاوتی در بازار خواهیم بود. وان پلاس نورد با بهره‌مندی از اسنپدراگون ۷۶۵ با قیمت حدود ۵۰۰ دلار و وان پلاس ۸ با قیمت ۶۹۹ دلار و وان پلاس ۸T با قیمت پایه ۷۴۹ دلار به بازار عرضه شده‌اند.

اگر فرض کنیم قیمت وان پلاس ۹ از وان پلاس ۸T گرانتر باشد، احتمالا این گوشی هوشمند با قیمت پایه در حدود ۷۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در این صورت قیمت وان پلاس ۹ لایت در محدوده قیمت بین وان پلاس نورد و وان پلاس ۸T و در حدود ۶۴۹ دلار به فروش خواهد رسید.

براساس تصویر فاش شده منتسب به گوشی‌های این سری، به نظر می‌رسد هر دو نسخه وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو از شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کنند.

هیچ‌یک از لوازم جانبی فعلی وان پلاس از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی‌کنند. پیشتر نیز گفته شده بود که وان پلاس ۹ با باتری ۴۵۰۰ میلی ‌آمپرساعتی ۶۵ واتی سیم‌دار مشابه وان پلاس ۸T به بازار عرضه خواهد شد.

باید منتظر بمانیم تا زمان رونمایی و مشاهده کنیم که این سری از گوشی ها طبق شایعات پیش رفته اند یا باز هم اتفاقات جالب دیگری هم وجود دارد؛ که فقط در زمان رونمایی متوجه آن ها خواهیم شد. اگر واقعا سری وان پلاس ۹ طبق شایعات باشد قطعا طرفداران بیشتری از قبل پیدا خواهد کرد.

نوشته وان پلاس ۹ سازگار با شارژ بی سیم است؟ اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.