ورژن جدید ردمی K50 با تراشه اسنپ‌دراگون ۸ پلاس نسل ۱ در راه است

کمپانی کوالکام اخیرا از تراشه پرچم‌دار جدید خود با نام اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 رونمایی کرد و اکنون شرکت‌های تولیدکننده اسمارت‌فون قصد دارند تا هرچه سریع‌تر دستگاه‌های عملکرد-محور خود را به‌روزرسانی نمایند.

شیائومی پیش‌تر از اسمارت‌فون‌های سری 12S خود رونمایی کرد و اکنون در آستانه معرفی یک هندست از برند ردمی به‌همراه تراشه پرچم‌دار جدید است. لو ویبینگ؛ مدیرعامل برند ردمی که با نام ویلیام لو نیز شناخته می‌شود؛ از طریق حساب‌کاربری خود در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد که پرچم‌دار جدید ردمی K50 در دست تولید بوده و این هندست با پلتفرم برتر کوالکام به‌زودی عرضه خواهد شد.

وی تصویری که پیش‌تر توسط شیائومی به اشتراک گذاشته شده بود را بار دیگر منتشر کرد و بهبود 33 درصدی میزان بهره‌وری انرژی CPU و ارتقاء 30 درصدی عملکرد GPU در تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 را مورد تائید قرار داد. پیش‌تر انتظار می‌رفت که این اسمارت‌فون تحت عنوان ردمی K50 اولترا روانه بازار شود؛ اما از آنجا که این سری کماکان تنها در بازار چین عرضه خواهد شد؛ لذا عملا در رابطه با مدل‌های جدید این خانواده نیز جزئیات بیش‌تری منتشر نشد.

برخی گزارشات نشان می‌دهند که ردمی برای نامگذاری این هندست از الگوی مورد استفاده در سری شیائومی 12S تبعیت نموده و اسمارت‌فون جدید خود را با نام ردمی K50S عرضه خواهد کرد. با این‌حال در گذشته ردمی از نماد S برای نامگذاری مدل‌های ویژه و نه به‌روزرسانی شده هندست‌های خود استفاده کرده است.

نوشته ورژن جدید ردمی K50 با تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 در راه است اولین بار در اخبار فناوری و موبایل منتشر شد.