وزارت کشور نحوه ثبت‌نام الکترونیکی از داوطلبان انتخابات شورای شهر را اعلام کرد

ICTna.ir - وزارت کشور طی اطلاعیه نحوه ثبت نام الکترونیکی با بهره‌گیری از نرم افزار های موبایلی و تحت وب پیش بینی شده برای داوطلبان عضویت در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را اعلام کرد.
 
لوگو-ستاد-انتخابات_1.jpg
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در اطلاعیه ستاد انتخابات کشور آمده است: به آگاهی عموم ملت شریف ایران اسلامی می رساند، پیرو اطلاعیه  شماره 6، ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه 20 اسفند ماه 99 آغاز و تا ساعت 18:00 روز سه شنبه مورخ 26 اسفند ماه 99 (جمعا به مدت 7 روز) ادامه خواهد یافت و داوطلبان می‌توانند به چهار روش برای ثبت‌نام اقدام کنند.
 
داوطلبان می‌توانند با دانلود اپلیکیشن موبایلی ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhbat.moi.ir  و دریافت پیامک مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب از سرشماره 30007787 نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
 
همچنین از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب برنامه ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhbat.moi.ir روی رایانه و دریافت پیامک مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب از سرشماره 30007787 نیز امکان ثبت‌نام داوطلبان فراهم شده است.
 
ثبت‌نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت پیامک مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب از سرشماره 30007787 و ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان از ساعت 8 تا 18 و دریافت رسید ثبت‌نام نیز فراهم شده است.
 
داوطلبان در فرایند ثبت‌نام باید دقت کنند:
- ثبت‌نام باید با شماره تلفنی (تلفن همراه) انجام شود که شخص داوطلب، مالک آن باشد.
- برای احراز هویت داوطلب، شماره کارت بانکی فعال متعلق به شخص داوطلب مورد نیاز است. (به هیچ عنوان نیاز به ارسال تصویر کارت بانکی نیست)
- شماره تلفن همراه داوطلب، باید همان شماره‌ای باشد که به کارت بانکی وی متصل است.