وزیر ارتباطات مطرح کرد: ۸ تصمیم کمیته ارتباطی نوروزی/ پاسخ سریع به شکایات مشترکان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مهمترین تصمیمات کمیته ارتباطات نوروزی را برای کاهش و رفع اختلالات یا مشکلات احتمالی ارتباطی و مخابراتی در عید ۹۵ به خصوص در مناطق پرتردد و مسافرپذیر اعلام کرد.
محمود واعظی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، ۸ تصمیم و اولویت کمیته نوروزی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را تشریح کرد.
 
وی شناسایی نقاط پرتردد در هریک از شهرها و جاده های کشور و تقویت آنتن دهی متناسب با ازدحام آن نقطه، پاسخگویی مناسب مراکز پاسخگویی تعیین شده و بررسی و شناسایی نقاط پرحادثه جاده های کشور به منظور پوشش دهی آنتن مناسب را از جمله اولویتهای مدنظر برای برقراری ارتباطات بدون اختلال در ایام نوروز عنوان کرد.
 
وزیر ارتباطات گفت: استفاده از آنتن های BTS سیار و توزیع بهینه آن برای پوشش حداکثری در مناطق مختلف و پرتردد، ارسال پیامک تغییر تنظیمات موبایل برای پیشگیری از رومینگ بین المللی در نقاط مرزی، هماهنگی و تعامل مدیران مناطق برای رفع مشکلات ارتباطی و مخابراتی و اطلاع رسانی عمومی درباره تمهیدات نوروزی به مشترکان از جمله تصمیمات اخذ شده از سوی کمیته ارتباطات نوروز است.
 
واعظی اضافه کرد: تسریع در پاسخگویی به شکایات دریافتی از سامانه ۱۹۵ و دیگر مراکز پاسخگویی رسمی از دیگر برنامه های مدنظر ستاد نوروزی وزارت ارتباطات است.